Google Shopping

Co to jest taksonomia Google?

Mówiąc najprościej, taksonomia Google to lista kategorii używanych przez Google w celu uporządkowania produktów w kanale zakupów. Istnieje ponad 6000 kategorii, a pełną listę taksonomii i kategorii można znaleźć tutaj.
Olga Wojas
Data Feeds

Wszystko o Pinterest dla eCommerce

Poruszanie się po dżungli mediów społecznościowych stało się trudniejsze niż kiedykolwiek. Pojawiają się nowe platformy, a nowe funkcje są wydawane prawie co tydzień.
Magdalena Kiczek
Facebook

Instagram dla eCommerce - wszystko, co musisz wiedzieć

Instagram jest dziś jedną z ulubionych platform marketingu internetowego. Od postów i relacji, poprzez współpracę z influencerami i markami, po sponsorowane posty i reklamy - prawie każdy biznes może skorzystać z Instagrama.
Magdalena Kiczek
Google Shopping

Jak napisać mocne tytuły produktów dla Zakupów Google

Tytuł pomaga w identyfikacji sprzedawanego produktu. Więc jest to jedna z najważniejszych części twojej reklamy. Konkretny i dokładny tytuł to większa szansa, aby dać kupującym impuls do kliknięcia na Twój produkt.
Aleksandra Tadrzak
Google Ads

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamach tekstowych Google

Z ponad 1,2 mln reklamodawców i dominacją Google na rynku wyszukiwania reklamy mobilnej, Google Ads będzie kontynuować swój sukces. Głównym celem, który stoi przed dzisiejszymi reklamodawcami, jest dotarcie do właściwych klientów we właściwym czasie.
Olga Wojas
Data Feeds

Case Study: Jak Pierce AB zwiększył sprzedaż o 400% w 2 miesiące

Pierce AB dołączył do DataFeedWatch w kwietniu 2017, żeby przejąć kontrolę nad najcenniejszym zasobem kampanii reklamowych: ich PLIKAMI DANYCH.
Olga Wojas
Case studies

Jak zwiększyć konwersje o 379% w Zakupach Google

Zespół PPC z StubGroup Advertising uwielbia używać DataFeedWatch ze względu na historie sukcesu, jak ta poniżej.
John Horn
Google Ads

Śledzenie konwersji reklam Google za pomocą danych z koszyka

Sprzedawcy e-commerce, którzy mają kampanie zakupowe w Google Ads, mogą teraz zobaczyć nowe rodzaje danych związanych z koszykami użytkowników. Dane te mogą być wykorzystane do uzyskania cennego wglądu w Twój dokładny zysk, Twoje produkty i Twoich użytkowników.
Joshua Uebergang
Data Feeds

Omówienie unikatowych identyfikatorów produktów: Marka, MPN i GTIN

Unikalny identyfikator produktu odgrywa ważną rolę podczas optymalizacji tablic i poprawy wydajności. W zeszłym roku Google ogłosił, że dokłada wszelkich starań i wprowadza wyjątkowe egzekwowanie przepisów dotyczących produktów. 
Aleksandra Tadrzak
Load more