Google Shopping

Nowe kraje dodane do Zakupów Google w 2020 r.

Jeśli w Twoim kraju działają już Zakupy Google, prawdopodobnie nie wyobrażasz sobie bez nich życia. Jednak zasięg tego narzędzia ciągle się powiększa o kolejne kraje. 
Jamie Koho
Facebook

Reklamy na Facebooku vs promowane wpisy: Który z nich jest odpowiedni dla Twojej firmy?

Jako wiodąca platforma mediów społecznościowych na świecie, z ponad 2 miliardami użytkowników, Facebook jest możliwością której nie chcą przegapić reklamodawcy. Facebook ma dwie główne formy reklamy. Są to reklamy na Facebooku i wpisy na Facebooku. Obie te formy reklamy mogą być bardzo satysfakcjonujące, jeśli są dobrze stosowane.
Olga Wojas
shopify

Rozpoczęcie sprzedaży wielokanałowej za pomocą Shopify

Przy całej dostępnej obecnie technologii, jednego konsumenta można znaleźć na wielu urządzeniach. Poznaj swoich klientów tam, gdzie są, dzięki sprzedaży wielokanałowej. Podczas swoich badań Shopify stwierdził, że sprzedaż na dodatkowych kanałach zwiększa przychody. Średnio wzrastają o 38%, następnie odpowiednio o 120% i 190% przy każdym dodanym kanale.
Olga Wojas
Google Ads

Wszystko o słowach kluczowych – rdzeń wyszukiwania reklam

W świecie reklamy PPC nic nie może być ważniejsze od słów kluczowych. Tu się wszystko zaczyna. Oferty są ustawiane na poziomie słów kluczowych, jak również na poziomie oceny jakości. Twoja pozycja reklamowa jest również określana na poziomie słów kluczowych. Płacisz za kliknięcia na reklamy wywołane Twoimi słowami kluczowymi.
Olga Wojas
Google Shopping

Wszystko, co musisz wiedzieć o darmowych kredytach Google

Google obiecał przeznaczyć 340 milionów dolarów na darmowe kredyty reklamowe do zrealizowania na swojej platformie. Działanie to ma na celu wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw podczas pandemii koronawirusa, pomagając firmom pozostać w kontakcie z klientami w tych trudnych czasach. 
Aleksandra Tadrzak
updates

Price Watch Beta dostępny już niedługo

Nie ma co ukrywać, że przed podjęciem kolejnych kroków dobrze jest wiedzieć, co planuje twoja konkurencja. Jest to szczególnie istotne, gdy chodzi o ustalanie cen.  
Rahul Bali
Case studies

[Analiza przypadku] Midsummer Agency — Remarketing dynamiczny i Regex

Jeśli remarketing to praktyka, która pozwala wyświetlać reklamy osobom, które już odwiedziły Twoją witrynę, remarketing dynamiczny idzie o krok dalej. Umożliwia korzystanie z automatycznych reklam (zawierających obrazy, ceny i linki) tych samych produktów, które użytkownik wcześniej przeglądał na Twojej witrynie.
Michele Mereu
Google Shopping

[Studium przypadku] Jak kontrolować i maksymalizować zyski z zakupów Google dla warunków marki i warunków niezwiązanych z marką

Współpracujemy ze znaną firmą okularów przeciwsłonecznych, oryginalnych i przystępnej cenie. Firma oferuje klasyczne odcienie w szerokiej gamie kolorów.
Kurt Prosser
Google Shopping

Wykorzystanie 3-jednostkowej miary cen w Twoim pliku danych Google Shopping

Miara cen jednostkowych jest ważnym atrybutem w Twoim kanale Zakupów Google. Właśnie na to patrzy Google, próbując zrozumieć informacje o cenach jednostkowych produktu.
Olga Wojas
Load more