Case studies

Analiza przypadku adidas: Zarządzanie i optymalizacja feedu

adidas znajduje się wśród 100 najcenniejszych marek na świecie. Sprzedaje swoje produkty sportowe i odzieżowe na wszystkich kontynentach dla 2 marek: adidas i Reebok. Przychody z e-Commerce stanowią znaczącą część rocznych obrotów firmy, a marketing online ma kluczowe znaczenie dla ich sukcesu. adidas dołączył do DataFeedWatch, aby mieć "pod ręką" wszystkie swoje feedy i zapewnić, że lepsze kanały doprowadzą do lepszych wyników kampanii.
Olga Wojas
Case studies

[Analiza przypadku] 620% Wzrost konwersji za pomocą automatycznych reklam tekstowych

Norte Digital LATAM jest liderem w sektorze motoryzacyjnym w południowym stożku Ameryki Łacińskiej, zarządzającym głównymi światowymi markami. W 2018 roku podjęła ona wyzwanie bycia agencją marketingu cyfrowego dla jednego z liderów sektora motoryzacyjnego na rynku chilijskim. Firma jest obecna na rynku od ponad 30 lat i należy do grupy trzech wiodących firm w branży. 
Janelvi Dávila
DFW Text Ads

Zakupy Google vs Wyszukiwanie Reklam: odpowiedź na wszystkie pytania

Niektórzy z Was mogą się zastanawiać, co jest lepsze Zakupy Google czy reklamy tekstowe Google. Krótka odpowiedź brzmi: ani jedno, ani drugie. W rzeczywistości oba rodzaje kampanii mogą być prowadzone w tym samym czasie. Jedno nie wyklucza drugiego.  Wszystko sprowadza się do Twojej firmy i tego, jakie produkty lub usługi sprzedajesz. Przeanalizujemy różnice między tymi dwoma, unikalnymi zaletami, które oferują, a tajną opcją numer 3 - wykorzystującą obie jednocześnie!
Olga Wojas
Google Ads

Jak zwiększyć znaczenie reklam za pomocą narzędzia responsywny tekst reklam od DataFeedWatch

Narzędzie DatafeedWatch reklama tekstowa Google umożliwia naszym klientom automatyczne tworzenie reklam dla każdego produktu na ich tablicach. Mówiąc każdy produkt, mamy na myśli to, że każdy produkt na tablicy otrzymuje swoją własną grupę reklamową i indywidualne słowa kluczowe, a także reklamy.  
Olga Wojas
Facebook

Częste błędy w identyfikacji pikseli produktu Facebooka w Shopify i sposoby ich naprawy

Shopify to fantastyczny koszyk, który sprawi, że Twój sklep będzie działał szybko i sprawnie. I choć zwykle jest to bezproblemowe, można natknąć się na okazjonalny problem. 
Olga Wojas
Amazon

Kiedy sprzedaż na Amazonie spada — 5 taktyk, których może spróbować każdy sprzedawca

Niewiele rzeczy jest straszniejszych od spadku sprzedaży na Amazonie miesiąc po miesiącu. Ogranicza to środki pieniężne i możliwości reagowania, ale także daje Ci pewność, że aby Twój biznes mógł funkcjonować, musi nastąpić szybka, udana zmiana. 
Jake Rheude
Shopping Carts

Certyfikowany przewodnik po najlepszym na świecie oprogramowaniu do obsługi Shopping Carts

Shopping Carts umożliwiają istnienie eCommerce. Bez tego, każdy klient musiałby dokonywać niezabezpieczonych płatności, kupując każdy produkt osobno. Rozwiązanie, które nie jest praktyczne czy bezpieczne. Shopping Carts pozwalają klientom przechowywanie różnych przedmiotów i kontynuowanie przeglądania strony. Klient może bezpiecznie za nie zapłacić, kiedy chce.
Olga Wojas
Google Shopping

Bezpłatna reklama w Google: Kompletny przewodnik po bezpłatnych reklamach zakupowych

Rozwiejemy tu wszelkie wątpliwości. Nowo ogłoszone darmowe oferty produktów są reklamami produktów, które pojawią się za darmo w zakładce Zakupy Google. I na razie - tylko tam. Karuzela zakupowa w serwisie SERP, Youtube i innych miejscach zakupów jest nadal zarezerwowana dla płatnych ogłoszeń. Prawdopodobnie jednak w przyszłości powierzchnia przeznaczona na bezpłatną reklamę zostanie powiększona. Co wskazuje na potencjalną ekspansję? Cóż, aby korzystać z darmowych ofert, musisz zdecydować się na dołączenie do 'Powierzchni w Google' - to wszystko dla cyfrowych przestrzeni, takich jak Obrazy Google, Zakładka Zakupów i Obiektyw Google. Może to być wskazówka, gdzie może pojawić się następna darmowa reklama.
Magdalena Kiczek
Amazon

Najlepsze alternatywy do sprzedaży dla Amazona

Jako największy rynek na świecie, Amazon jest często miejscem, do którego ludzie udają się pierwsi. Amazon dominuje w eCommerce ze względu na zdumiewającą spójność i różnorodność produktów. Oferuje również funkcje, o których wielu konkurentów może tylko marzyć, takie jak dostawa następnego dnia i strumieniowa transmisja wideo. A wszystko to jest oferowane wraz z łatwym w obsłudze interfejsem i dobrze znaną marką. 
Olga Wojas
Load more