ECommerce

Jak koronawirus zmieni eCommerce?

Minęły prawie cztery miesiące, odkąd Chiny potwierdziły swój pierwszy przypadek COVID-19. Od tego czasu epidemia rozprzestrzeniła się na całym świecie, a jej wpływ na nasze codzienne życie jest oczywisty. 
Aleksandra Tadrzak
ECommerce

Znaczenie eCommerce dla branży modowej i odzieżowej

Sprzedaż online jest szybko rosnącym elementem dla wielu firm. Jednak niewiele branż korzysta z e-commerce w takim samym stopniu jak branża mody.
Olga Wojas
Google Shopping

Zdobądź zaufanie kupujących dzięki ocenom produktów Google

Oceny produktów pojawiają się na produktach wymienionych w Google Shopping i są wyróżniane. Oferty bez nich wyglądają na niekompletne i mniej atrakcyjne, niż gdy są wyświetlane z oceną.
Olga Wojas
Facebook

TOP 5 aktualizacji na Instagramie, które można wykorzystać w 2020 roku

200 milionów użytkowników Instagrama odwiedza co najmniej jeden profil biznesowy dziennie. Dzięki temu Instagram jest świetną platformą do reklamy. Pozwala detalistom zwiększyć nie tylko świadomość marki, ale także sprzedaż.
Aleksandra Tadrzak
Google Ads

Chwyć byka za rogi w 2020 roku i skorzystaj z najważniejszych ogłoszeń Google Ads

W dzisiejszym artykule ujawniamy obszary, w których Google spodziewa się ogromnego wzrostu w tym roku. Lepiej więc bądź na bieżąco z nowymi funkcjami i ustawieniami kampanii, a także aktualizuj funkcje produktów, aby zwiększyć swoją widoczność w reklamach w wyszukiwarce Google.
Olga Wojas
Google Shopping

5 sprawdzonych trików dla Google i Facebook dla właścicieli sklepów Shopify

Jako kompleksowy program rozwoju eCommerce, agencja marketingu cyfrowego i partner agencji Shopify, zespół Northern Commerce zawsze szuka zaawansowanych, ale oszczędnych czasowo sposobów na przeniesienie swoich sklepów Shopify na wyższy poziom.
Thomas Ashman
DataFeedWatch News

A / B Testowanie tytułów produktów dostępnych w DataFeedWatch: Zobacz, jak rozwijają się Twoje reklamy zakupowe

W dzisiejszym świecie eCommerce testy A / B są istotnym elementem strategii każdej detalicznej firmy internetowej, która dąży do prawdziwego rozwoju na wysoce konkurencyjnym rynku.
Olga Wojas
Comparison Shopping Engines

7 wskazówek optymalizacji kampanii zakupowych Bing

Bing może nie być tak atrakcyjny jak Google, lider na rynku wyszukiwarek, ale nie oznacza to, że e-Sprzedawcy powinni go przeoczyć.
Olga Wojas
Google Shopping

4 proste metody na zdobycie zaufania jako Menadżer Konta Google Ads

Dobra głowa do interesów, powie Ci, że: sprzedaż to tylko połowa historii; reszta to utrzymanie klientów.
Olga Wojas
Load more