Amazon

Najlepsze alternatywy do sprzedaży dla Amazona

Jako największy rynek na świecie, Amazon jest często miejscem, do którego ludzie udają się pierwsi. Amazon dominuje w eCommerce ze względu na zdumiewającą spójność i różnorodność produktów. Oferuje również funkcje, o których wielu konkurentów może tylko marzyć, takie jak dostawa następnego dnia i strumieniowa transmisja wideo. A wszystko to jest oferowane wraz z łatwym w obsłudze interfejsem i dobrze znaną marką. 
Olga Wojas
Marketplace

Co musisz wiedzieć, żeby zacząć sprzedawać na Amazon?

Amazon posiada wiele funkcji przydatnych sprzedawcom, ale dla nowych użytkowników zrozumienie ich wszystkich może sprawiać trudności. W tym artykule odpowiemy na najczęstsze pytania nowych użytkowników o sprzedaży na Amazonie. Zgłębimy każdy z tematów i stworzymy przewodnik dla początkujących krok po kroku opisujący sprzedaży na Amazonie.
Olga Wojas
covid-19

COVID-19: 7 kanałów zakupowych oferujących zniżki dla sprzedawców

Aby dostosować się do zmian w strukturze zakupów, kanały reklamowe, takie jak marketplace i porównywarki sprzedawców, zaczęły wprowadzać zmiany w sposobie sprzedaży. Z tego powodu dotknięci zostali również ich sprzedawcy. Jednak niektóre kanały same zaczęły wspierać swoich sprzedawców. W jaki sposób różne kanały oferują pomoc swoim sprzedawcom? I jak zmieni to sprzedaż na niektórych platformach.
Olga Wojas
covid-19

4 sposoby na bezpłatną reklamę podczas pandemii COVID-19

Przez pandemię Koronawirusa wiele firm znalazło się na krawędzi. Zamknęła ona sklepy i restauracje na całym świecie, wymuszając jednocześnie zmiany w sposobie dokonywania zakupów przez ludzi. Stworzyło to jednak również okazję. Z danych opublikowanych przez Facebook wynika, że aktywność zakupowa w Internecie wzrosła o 32% na wszystkich rynkach. Wzrosła również częstotliwość przeglądania serwisów Facebook i Instagram, odpowiednio o 53% i 32%. Podczas gdy transmisja streamingowa online wzrosła o 42%.
Olga Wojas
updates

Price Watch – zbliżenie na metryki konkurencji

W Datafeedwatch ciężko pracujemy nad stworzeniem naszej nowej usługi monitorowania konkurencji o nazwie "Price Watch". Price Watch pozwoli naszym klientom na monitorowanie konkurencji za pomocą różnych kanałów, takich jak Zakupy Google, Amazon i wielu innych. Z kilkoma naszymi klientami przetestowaliśmy już wersję Alpha Price Watch. Następnym krokiem jest przetestowanie wersji Beta z jeszcze większą grupą użytkowników. Jeśli więc nie zapisałeś się jeszcze na wersję Beta, możesz to zrobić klikając na przycisk "Prośba o wcześniejszy dostęp", jak pokazano na poniższym zrzucie ekranu.
Olga Wojas
Facebook

Sklepy na Facebooku: Ewolucja powiadomień Push na Facebooku w przestrzeni handlowej

Jedną z pierwszych inicjatyw Facebooka przeciwdziałających pandemii covid-19 był program wsparcia w wysokości 100 mln euro, który miał pomóc tysiącom małych firm w 30 krajach. Jednak sieć społecznościowa chciała zrobić coś więcej.
Aleksandra Tadrzak
shopify

Wprowadzenie do optymalizacji tablic danych Shopify w celu zwiększenia sprzedaży

Shopify to jedna z najlepszych bramek sprzedaży produktów online. Umieszczanie swoich produktów w różnych kanałach zakupowych bez większego zastanowienia nie przyniesie jednak najlepszych wyników. Podczas sprzedaży produktów online bardzo ważna jest widoczność. Dlatego musisz zoptymalizować swoje tablice zakupowy. Dzięki optymalizacji tablic Twoje produkty będą bardziej widoczne dla osób gotowych do zakupu. Zdrowa, przemyślana tablica pomoże znacznie zwiększyć sprzedaż. Dzieje się tak dlatego, że to widzisz komu, gdzie i kiedy reklamowany jest produkt.
Olga Wojas
Google Shopping

Nowe kraje dodane do Zakupów Google w 2020 r.

Jeśli w Twoim kraju działają już Zakupy Google, prawdopodobnie nie wyobrażasz sobie bez nich życia. Jednak zasięg tego narzędzia ciągle się powiększa o kolejne kraje. 
Jamie Koho
Facebook

Reklamy na Facebooku vs promowane wpisy: Który z nich jest odpowiedni dla Twojej firmy?

Jako wiodąca platforma mediów społecznościowych na świecie, z ponad 2 miliardami użytkowników, Facebook jest możliwością której nie chcą przegapić reklamodawcy. Facebook ma dwie główne formy reklamy. Są to reklamy na Facebooku i wpisy na Facebooku. Obie te formy reklamy mogą być bardzo satysfakcjonujące, jeśli są dobrze stosowane.
Olga Wojas
Load more