Wskazówki dotyczące zarządzania i optymalizacji katalogu produktów na Instagramie

    stencil.default-2

     

     

    Żyjemy w czasach nieograniczonego potencjału, jeśli chodzi o sprzedaż produktów online. Wraz z rozwojem handlu społecznościowego firmy mogą łatwo zwiększyć zasięg eCommerce, łącząc się z kupującymi za pośrednictwem aplikacji, których już używają. Sieci społecznościowe przekształciły się w sklepy.

     

    Instagram nieustannie zdobywa popularność na najważniejszych platformach. Korzystając z zakupów na Instagramie dla Twojej firmy, kupujący będą mogli kupować produkty bezpośrednio z Twoich zdjęć i filmów. Tworzy to wciągające i bezproblemowe wrażenia dla klientów.

     

    Dlaczego Instagram jest tak cennym miejscem, na którym można skupić uwagę w eCommerce?

     

    • Każdego miesiąca 130 milionów kont styka się z osób, klika w post zakupowy, aby dowiedzieć się więcej o produkcie.
    • Instagram zawsze dodaje nowe i ekscytujące funkcje, takie jak rozszerzona rzeczywistość, umożliwiając wirtualnie wypróbowanie produktów.

     

    Dowiedz się, jak wykorzystać moc zakupów na Instagramie, aby przekonać klientów do kupowania swoich produktów.

     

     

    Zakupy na Instagramie

     

    Jak założyć sklep na Instagramie

     

    Katalog produktów na Facebooku (za pomocą Shopify lub BigCommerce) i łączenie go z Instagramem

     

    Jak korzystać z odpowiednio zoptymalizowanego katalogu produktów? Skorzystaj z zakupów na Instagramie

     

    Podsumowanie

     


     

    Zakupy na Instagramie

     

    Zakupy na Instagramie to doskonały przykład handlu społecznościowego. Wprowadzony w 2017 roku, ukształtował sposób, w jaki konsumenci myślą o zakupach za pośrednictwem aplikacji. 36% ludzi w USA stwierdziło, że uważa zakupy za hobby, a 70% kupujących stwierdziło, że zwraca się do Instagrama, aby odkryć nowe produkty. A dlaczego by nie mieli tego robić? Treści dostosowane do ich zainteresowań czekają na wyciągnięcie ręki.

     

    Czy przeszedłeś kiedyś obok witryny, a wystawa na niej była tak kusząca, że ​​to wystarczyło aby wejść do środka i zobaczyć więcej? To jest wirtualny odpowiednik. Kupujący mogą kupować bezpośrednio ze zdjęć i filmów zamieszczonych przez sprzedawców. Jedna trzecia „najczęściej oglądanych” artykułów pochodzi od firm, a sondaż przeprowadzony w USA wykazał, że 46% osób korzystających z nich twierdzi, że w związku z tym robi więcej zakupów online.

     

    Funkcja zakupów na Instagramie pozwala dać swoim klientom bezpośredni dostęp do produktów, które pokochają, dodając tagi do swoich postów i historii. Podobnie jak oznaczanie znajomych na jednym ze swoich zdjęć, tagi zakupów na Instagramie pojawiają się w Twoim poście po przewinięciu osoby przez Twoje zdjęcia. Ta opcja będzie dostępna przez użycie małej ikony torby na zakupy w lewym dolnym rogu posta lub w miejscu, w którym umieściłeś tag w swojej historii.

     

    W przeszłości, jeśli detaliści chcieli kierować swoich obserwujących do produktu, musieliby zastosować niesławną frazę „Link w bio”. Oznaczało to, że zaciekawiony klient musiałby opuścić post i znaleźć link w górnej części profilu strony. Ku uciesze sprzedawców ten dodatkowy ruch nie jest już konieczny.

     

     

    Powrót na górę strony lub Zautomatyzuj swoje wyszukiwania reklam Google używając tablicy produktów

     


    Jak założyć sklep na Instagramie

     

    A teraz ważny krok - skonfigurowanie sklepu na Instagramie!

     

    Krok pierwszy: jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zacznij od konwersji konta na Instagramie na profil biznesowy. To zajmuje tylko chwilę.

     

    Możesz to zrobić, przechodząc do ustawień profilu> „Konto”> i wybierając „Przełącz na konto firmowe” u dołu strony. Potwierdź ponownie po wyskakującym komunikacie.

     

    Krok drugi: Instagram jest częścią rodziny Facebook, więc musisz przesłać wszystkie informacje o swoich produktach do katalogu produktów na Facebooku. Aby ułatwić ten proces, możesz skorzystać z platform Shopify lub Bigcommerce. Skonfiguruj i zoptymalizuj swój kanał Facebook na DataFeedWatch - wtedy możesz skonfigurować wszystkie reguły dokładnie tak, jak chcesz, aby Twoje produkty były wyświetlane. Zajmiemy się tym za chwilę.

     

    Krok trzeci: Utwórz sklep na swoim koncie na Facebooku. Tworząc nowy sklep, wybierz „E-commerce - Produkty”, a następnie opcję „Połącz platformę e-commerce” na następnej stronie.

     

    Krok czwarty: czas przesłać konto do sprawdzenia. Instagram informuje, że zwykle zajmuje to kilka dni, w niektórych przypadkach może być nieco dłużej.

     

    Krok piąty: masz powiadomienie o zatwierdzeniu, świetnie! Teraz przejdź do ustawień Instagrama i włącz funkcję zakupów. Teraz zacznij oznaczać produkty w swoich postach i zbieraj owoce swojej ciężkiej pracy.

     

     

    Powrót na górę strony lub Zautomatyzuj swoje wyszukiwania reklam Google używając tablicy produktów

     


    Katalog produktów na Facebooku (za pomocą Shopify lub BigCommerce) i łączenie go z Instagramem


    Krótko omówiliśmy konfigurację Twojego kanału i zgodnie z obietnicą zanurzymy się w temat głębiej.

    Optymalizacja pliku danych jest kluczową częścią prezentacji produktów online. Za pomocą DataFeedWatch możesz tworzyć reguły, kiedy, gdzie i jak będą wyświetlane Twoje reklamy. Im bardziej trafne są Twoje dane produktu dla wyszukiwanego hasła lub zainteresowań kupującego, tym większe prawdopodobieństwo, że będzie ono widoczne.

     

    Różne kanały mają różne wymagania dotyczące kanałów, aby zacząć reklamować Twoje produkty. Korzystanie z DataFeedWatch usuwa zgadywanie z równania. Podczas konfigurowania kanału wybierz po prostu „Facebook” jako wynik. Wszystkie wymagania zostaną wymienione, dzięki czemu zaoszczędzisz czas i frustrujące próby sprawdzania, czy Twoje produkty zostaną zatwierdzone, czy nie.

     

    Oto lista wymaganych pól potrzebnych do zakupów na Instagramie:

     

    • ID - upewnij się, że każdy z Twoich produktów ma unikalny identyfikator
    • Dostępność - reklamuj tylko te, które są dostępne
    • Stan - (nowy / odnowiony / używany)
    • Opis
    • Link do obrazu- używaj wysokiej jakości zdjęć stylu życia; zapoznaj się z naszym przykładem, w jaki sposób uniknąć zmęczenia reklamami na Facebooku
    • Link - będzie to link do przedmiotu ze sklepu Shopify lub BigCommerce
    • Tytuł - w zależności od kategorii produktu możesz chcieć inaczej zoptymalizować strukturę tytułu
    • Cena - Pokaż zarówno cenę oryginalną, jak i cenę sprzedaży, jeśli przedmiot jest przeceniony
    • Marka

     

     

    Zobaczmy, jak możesz w pełni zoptymalizować swój kanał:

     

    Twórz skuteczne tytuły, łącząc najbardziej odpowiednie atrybuty produktu. W tym przykładzie użyjemy struktury odzieży.

    Jeśli masz w sklepie informacje, takie jak płeć, kolor i typ produktu, możesz łatwo wstawić je do swoich tytułów. Jeśli nie, zawsze możesz utworzyć te dodatkowe atrybuty pliku danych, używając reguł w DataFeedWatch „Wewnętrzne pola” i dodać je do pliku danych produktu.

     

    kombinacja-tytlu-produktu

     

    Jeśli słowa w tytułach produktów nie są pisane wielkimi literami, łatwo je zmienić, jeśli chcesz, aby były w tytule, kliknij „Edytuj wartości”, a następnie „Zmień litery na wielkie” w „Typ mapowania”. Spowoduje to dodanie dużej litery na początku każdego słowa dłuższego niż ustawiony numer, który wybierzesz.

     

    rekapitalizacja

     

    Unikaj zmarnowanych kliknięć i potencjalnej sprzedaży, upewniając się, że reklamujesz tylko te produkty, które masz w magazynie. Najpierw skonfiguruj swoją „dostępność”, aby poinformować, czy produkt jest „w magazynie”, czy „brak w magazynie”.

     

    dostepnosc

    Następnie przejdź do karty „Uwzględnij / wyklucz produkty” i upewnij się, że wykluczasz niedostępne produkty z pliku danych. Najlepiej ustawić codzienne odświeżanie pliku danych, aby te informacje były aktualne.

     

    wyklucz-brak-w-magazynie

     

    W zależności od kategorii produktów, które sprzedajesz, może być konieczne dodanie dodatkowych pól, takich jak rozmiar i kolor dla produktów w sekcji „Pola opcjonalne”. Dobrze jest uzyskać jak najwięcej opisów. Znajdź pełną listę wymaganych i opcjonalnych pól tutaj.

     

     

    Powrót na górę strony lub Zautomatyzuj swoje wyszukiwania reklam Google używając tablicy produktów

     


    Jak korzystać z odpowiednio zoptymalizowanego katalogu produktów? Skorzystaj z zakupów na Instagramie

     

    Wykorzystaj jak najlepiej swoją obecność na Instagramie. Które z tych funkcji najlepiej Ci w tym  pomogą i jak?

     

    Posty zakupowe

     

    Wpisy, które pokazują styl i produkty Twojego sklepu, to świetny sposób, by zmienić zwykłych obserwatorów w kupujących. Każde zdjęcie może zawierać do 5 tagów zakupów. Jest to przydatne, jeśli sprzedajesz odzież lub akcesoria domowe. Oznacz każdą część ubioru lub każdego elementu w zaprojektowanym pokoju. Chcesz pokazać jeszcze więcej? Zamiast tego utwórz post z karuzelą, aby oznaczyć do 20 elementów.

     

    Zamawianie na Instagramie

     

    Kasa na Instagramie jest ekscytującą funkcją. W tej chwili funkcjonują tylko testy beta w Stanach Zjednoczonych, ale wkrótce kupujący będą mogli korzystać z całkowicie samodzielnego systemu płatności. Oznacza to, że będą mogli kupować Twoje produkty bez opuszczania aplikacji.

     

    Będzie to przydatne narzędzie dla wszystkich sprzedawców detalicznych, ponieważ wykonywanie dodatkowych czynności przez kupujących nie jest pomocne dla nikogo. Wypatruj szerokiej wersji tej funkcji!

     

    Zakupy na Instagramie w sekcji Eksploruj

     

    Każdego dnia 200 milionów użytkowników odwiedza sekcję „Eksploruj” na Instagramie. To tutaj ludzie przychodzą, by odkryć treści z kont, których jeszcze nie obserwują. Poznaj docelowych odbiorców i używaj hashtagów odpowiednich do ich zainteresowań. Jeśli nie masz wielu fanów, jest to miejsce dla Ciebie. Algorytm Instagram będzie nadawał priorytet postom dla użytkowników na podstawie treści, które lubią.

     

    Zachęć przyszłych klientów do śledzenia Twojego konta za pomocą interesujących zdjęć i filmów wysokiej jakości. Być może nie są w tej chwili gotowi do zakupu, ale to nie stanowi problemu, mogą zapisać Twój produkt i odwiedzić go później.

     

    Sprzedaż w relacjach

     

    Publikowanie interaktywnych zdjęć i filmów w relacjach jest zawsze ciekawym sposobem na zaangażowanie odbiorców. Podobnie jak w przypadku zwykłych postów, możesz tagować produkty w swoich relacjach, aby można je było kupować.

     

    Możesz tutaj zrobić wiele rzeczy, np. dodać ankietę, quiz lub pole pytań. Dlaczego nie pokazać produktu w dwóch różnych kolorach i dodać ankietę, aby zobaczyć, który z nich podoba się bardziej? Dajesz widzom możliwość interakcji z Twoją marką, jednocześnie uzyskując wnikliwe informacje.

     

     Wskazówka: utwórz wiele wyróżnień dla każdej kategorii produktów, które sprzedajesz. Będą widoczne u góry Twojego profilu i zapewnią szybki i łatwy sposób na zapoznanie się z Twoją marką. Relacje pozostają widoczne przez 24 godziny, ale możesz je dodać do swoich wyróżnionych, aby były dostępne.

     

     

    Powrót na górę strony lub Zautomatyzuj swoje wyszukiwania reklam Google używając tablicy produktów

     


    Podsumowanie

     

    Teraz, gdy znasz wewnętrzne zasady konfigurowania Zakupów na Instagramie dla swojej firmy, możesz zacząć działać.

     

    Pamiętaj, że ważne jest, aby mieć wysokiej jakości katalog produktów, więc poświęć trochę czasu na optymalizację swoich kanałów. Gdy upewnisz się, że wszystko wygląda dobrze i jest wolne od brakujących informacji lub błędów, możesz przesłać swoje konto na Instagram.

     

    Instagram dotyczy treści, które są przyjemne wizualnie. Baw się różnymi funkcjami relacji ii dodawaj naklejki, konfiguruj ankiety i układaj wszystkie elementy tak, jak lubisz.

     

     

    Powrót na górę strony 


    New Call-to-action