Analiza przypadku: Jak stworzyć reklamy na Facebooku, które nigdy nie ucierpią z powodu zmęczenia

 

Problem: Ręczne tworzenie nowych reklam na Facebooka i Instagram zajmuje mnóstwo czasu

Co więcej, dynamiczne reklamy na tablicę to często typowe mdłe zdjęcia produktów.

Tworzenie kampanii reklamowej z wykorzystaniem statycznych reklam zawsze było proste. Ty wybierasz:

  • Położenie swojej reklamy
  • Swoją grupę docelową
  • Tworzysz kilka reklam, aby przetestować najlepsze kombinacje reklam i obrazów.  

Po kilku tygodniach odbiorcy stają się nasyceni, a Ty powtarzasz ten proces ponownie za pomocą świeżych reklam. 

To działa, gdy prowadzisz małe kampanie, ale nie skaluje się, gdy tworzysz setki lub tysiące reklam. Czas i zasoby potrzebne do tworzenia reklam i ich odmian spowalniają testowanie reklam i cierpi na tym wydajność, ze względu na znudzenie reklamą.

Reklamy dynamiczne na Facebooka i Instagram mają rozwiązać problem ręcznego tworzenia świeżych reklam. Reklamy dynamiczne działają poprzez tworzenie reklam w pojedynczym obrazie lub w formacie reklamy karuzelowej na Facebooku, Instagramie i Audience Network, wykorzystując obrazy i informacje z Twojego kanału danych. 

Wykorzystując szablon reklamy na platformie reklamowej Facebooka i Twojej tablicy danych, możesz automatycznie tworzyć reklamy dynamiczne, które są stale aktualizowane i dostosowane do potrzeb każdego klienta.

Jednak wiele tablic produktowych ma tylko mdłe zdjęcia produktów na białym tle. Te zdjęcia stockowe działają dobrze dla większości stron internetowych e-commerce, ale nie pasują natywnie na tablice Facebooka i Instagrama, gdzie w tej chwili dominują zdjęcia stylu życia.

 


Rozwiązanie: Stwórz reklamy dynamiczne ze zdjęciami lifestylowymi

Choć istnieje wiele rozwiązań tego wyzwania, poniżej nakreślamy wspólny scenariusz, który w większości przypadków nie wymaga wsparcia rozwojowego. 

Przygotuj swój sklep

Pierwszym krokiem jest stworzenie sklepu z produktami lifestylowymi. Możesz mieć je pod ręką jako zawartość pierwszej strony lub często otrzymujesz je od producenta lub sprzedawcy produktu.

Będziesz musiał przesłać je do odpowiednich produktów w swoim sklepie za pomocą unikalnego klucza dołączonego do nazwy pliku. Zdjęcia stylu życia na stronie Twojego sklepu powinny mieć ścieżkę do pliku z unikalnym kluczem w nazwie pliku, np.:

https://cdn.shopify.com/s/files/1/2553/8626/files/pulpandpress-spicy-lemon-1litre_XYZ123.jpg

W powyższym przykładzie możesz zobaczyć, że unikalny używany klucz URL to “_XYZ123”.  

Podczas gdy, przesyłania zdjęć stylu życia dla każdego produktu może być zniechęcające, pamiętaj, aby wykorzystać zasadę 80/20, aby nadać priorytet 20% produktów, które napędzają 80% Twoich dochodów. Jeśli Twój katalog stale się zmienia wraz z aktualizacją produktów, spróbuj skupić się na dodawaniu zdjęć lifestylowych do nowych produktów, podczas gdy są one dodawane do Twojego sklepu. Pamiętaj, aby używać tego samego unikalnego klucza w nazwie plików zdjęć stylu życia.

 

Skonfiguruj DataFeedWatch

Wraz ze zdjęciami stylu życia przesłanymi do Twojego sklepu, nadszedł czas na konfiguracje DataFeedWatch, aby wykonywał ciężką pracę i tworzył tablicę ze zdjęciami lifestylowymi. Skonfiguruj Twoje właściwości linku_zdjęcia, aby przejrzeć różne pola wejściowe, które mogą zawierać zdjęcia stylu życia. 

Poniżej znajduje się przykład zasad wyłapanych przez DataFeedWatch, z różnych zdjęć związanych z produktami w celu znalezienia tego, który zawiera nasz unikalny klucz URL.

(Uwaga: specjalne właściwości w Twoim sklepie to bardziej eleganckie rozwiązanie, aby znaleźć tę wartość.)

zamień-adresy-URL-reklam-na-Facebooku

Teraz, gdy Twoje właściwość linku_zdjęcia jest preferencyjnie zwrócona w kierunku zdjęć lifestylowych Twoich produktów, musisz stworzyć sposób na odfiltrowanie tych produktów. Możesz albo wykorzystać opcję “JEST NA LIŚCIE” na DataFeedWatch, aby wliczała tylko identyfikator produktów, które korespondują z rzeczami w Twoim sklepie, które zawierają zdjęcia lifestylowe produktów lub stworzyć “Pole wewnętrzne”, które może być użyte do ustawienia niestandardowej etykiety wskazującej, że produkt posiada sesję lifestylową.

 

Stwórz swój katalog na Facebooku

Teraz stwórz nowy katalog na Facebooku, który będzie zawierał Twoje produkty na zdjęciach lifestylowych. Jeśli użyłeś wewnętrznego pola do filtrowania swoich produktów, po prostu stwórz zestaw produktów, które będą zawierały niestandardowe etykiety, w przeciwnym razie możesz skorzystać z domyślnych ustawień wszystkich produktów. 

Kiedy tworzysz nowy zestaw dynamicznych reklam, wybierz swój nowy katalog stylu życia, a reklamy w jego obrębie automatycznie wybiorą zdjęcia stylu życia. Teraz będziesz miał wspaniale wyglądające zdjęcia produktów lifestylowych wypełniające Twoje reklamy i wysoce markowe reklamy na skali. 

 


Porównanie wydajności: Dynamiczne reklamy ze zdjęciami stylu życia vs Statyczne reklamy

Przetestowaliśmy nowe reklamy dynamiczne ze zdjęciami lifestylowymi produktów kontra wypróbowane i ręcznie robione reklamy karuzelowe. W ciągu czterech tygodni nasz test dotarł do 2 milionów ludzi na pięć milionów wyświetleń, z tego 25% naszego ruchu przyporządkowane zostało do naszych reklam dynamicznych. Dzięki testowi zdjęć stylu życia znaleźliśmy ogromny wzrost współczynnika konwersji w całym naszym lejku sprzedaży. 

 

Wyniki: 137% Wzrost wskaźnika konwersji zakupów

Po wdrożeniu testu reklamy działającej dynamicznie, byliśmy świadkami imponującej poprawy w całym naszym lejku sprzedaży w porównaniu z naszą statyczną kontrolą reklamy. Ruch kierowany do sklepu przez test reklamy działającej dynamicznie, zauważył wzrost współczynnika konwersji o ponad 100% zarówno przy dodawaniu produktów do koszyka, jak i inicjowaniu procesu kasowania. W naszym okresie próbnym nastąpił 137% wzrost wskaźnika konwersji zakupów z dynamicznych reklam karuzelowych ze zdjęciami stylu życia.

reklamy-na-Facebooku-wyniki-optymalizacji-pliku-danych-produktów

Dynamiczne reklamy ze zdjęciami stylu życia pozwalają reklamodawcom, zwiększyć skalę budowania kampanii i zapewnić im świeże, kreatywne dotarcie do klientów. Dzięki zdolności Facebooka, do dynamicznego wybierania najodpowiedniejszych produktów dla każdego wrażenia oraz wysokiej jakości tablic zbudowanych poprzez DataFeedWatch, reklamy dynamiczne mogą zwiększać wydajność przy jednoczesnym ograniczeniu zasobów zarządzania. 

 


O Northern Commerce

Northern Commerce jest najszybciej rozwijającą się kanadyjską agencją eCommerce z udokumentowanymi sukcesami w handlu detalicznym online i rozwiązaniami Omni-Channel Commerce. Jako agencja marketingowa skoncentrowana na wynikach, dostarcza rozwiązania o wysokim wzroście, które pobudzają rozwój Twojej firmy. Do tej pory wdrożenia w krajach Północy przetworzyły ponad 1,8 miliarda dolarów dochodu i są codziennie wykorzystywane przez setki tysięcy ludzi, wliczając w to sprzedawców detalicznych, hurtowników i usługodawców.

 

Analiz-przypadku-Jak-stworzyć-reklamy-na-Facebooku,-które-nigdy-nie-cierpią-z-powodu-zmęczenia-reklamą

Klienci  Northern Commerce często pytają o rozwiązanie, które pozwala na reklamowanie produktów na dużą skalę i w taki sposób, żeby dobrze wyglądały na Facebooku czy Instagramie.

Ten blog pokaże Ci jak, używając DataFeedWatch, tworzyć Dynamiczne Reklamy na Facebooku, które wyglądają świetnie ze zdjęciami lifestyle z Twojego sklepu. Pozwoli Ci to na tworzenie reklam szybciej i na poprawienie wyników Twoich reklam. 

Written by Julian Reiche

Julian is the Digital Advertising Team Lead at Northern Commerce, Canada's fastest growing full-service ecommerce agency. Cutting his teeth in the startup world Julian brings a growth mindset to the agency world where his team scales clients growth models and implements high impact digital advertising campaigns. Northern Commerce combine experience, creativity, and data to scale acquisition strategies driving real growth for clients at scale.

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas