Twój przewodnik po sprzedaży na Criteo


    Uw-Handleiding-om-te-Verkopen-op-Criteo

    Criteo jest dobrze znany jako jeden z wiodących pakietów marketingu cyfrowego, z którego korzysta ponad 12 000 reklamodawców. Udowodniono, że odnosi sukcesy w ponad 130 krajach na całym świecie.

    Liczba i nazwiska z pewnością potwierdzają twierdzenia Criteo na swojej stronie internetowej. Na dzień dzisiejszy Criteo ma w sumie 1,4 miliarda unikalnych miesięcznych użytkowników Internetu. Ponadto Criteo pomógł swoim klientom zarobić łącznie 600 miliardów dolarów na sprzedaży po kliknięciu w ciągu 12 miesięcy.

     

    Kliknij łącza, aby przejść bezpośrednio do określonej sekcji:

     

    Rozwiązania Criteo dla handlowców

    Specyfikacja pliku danych Criteo

    Jak zoptymalizować swój kanał dla Criteo?

    Criteo Analytics

    Podsumowanie


    Rozwiązania Criteo dla handlowców

     

    W tej chwili Criteo oferuje swoim klientom cztery odrębne produkty, z których każdy jest specjalnie zaprojektowany w celu zwiększenia sprzedaży i optymalizacji działań marketingowych.

     

    criteo

     

    1) Criteo Dynamic Retargeting

     

    Ten produkt od Criteo może być ogromną korzyścią dla firm zajmujących się handlem elektronicznym, które chcą zwiększyć sprzedaż, inteligentnie przekształcając odwiedzających w kupujących, ponownie angażując ich za pomocą dynamicznych, spersonalizowanych i idealnie umieszczonych reklam.

    Reklama w aplikacji - pomaga sprzedawcom przywrócić kupujących do ich aplikacji mobilnej
    Dynamiczne reklamy na Facebooku - dostarcza trafne i spersonalizowane reklamy we wszystkich właściwościach Facebooka.

     

    2) Produkty sponsorowane Criteo

     

    Ten produkt Criteo ma możliwość umieszczania produktów przed kupującymi na ich ścieżce zakupów. Zrozumienie zachowania danej osoby na wszystkich urządzeniach, przeglądarkach i aplikacjach, zarówno marki, jak i sprzedawcy detaliczni, mogą zwiększać skalę działalności dzięki kanałom produktowym.


    3) Criteo Audience Match

     

    Podobnie jak w przypadku Dopasowania klienta Google, umożliwia sprzedawcom internetowym przesyłanie i targetowanie odbiorców utworzonych na podstawie ich list e-mail klientów oraz tworzenie reklam dopasowanych do segmentów klientów w Criteo.

    4) Pozyskiwanie klientów Criteo

     

    Podobnie jak usługa dopasowania odbiorców, dobrze wykorzystuje istniejące dane w CRM sprzedawcy. To rozwiązanie koncentruje się na retargetowaniu istniejących klientów.

     

    Powróć na górę strony lub Pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych

     

     


    Specyfikacja pliku danych Criteo

     

    Dokładność danych produktu jest niezbędna do poprawy trafności reklamy w wyszukiwaniu klientów. Twój kanał danych musi być zoptymalizowany, aby Criteo przyciągał kupujących do Twojej witryny, zwiększał ROAS i osiągał najwyższą sprzedaż.

    Ponieważ plik danych jest niezbędny, ważne jest, aby poprawić dokładność pliku danych, tak aby pasował do produktów sprzedawanych w Twoim sklepie.

    W celu pobrania pliku danych Criteo wymaga od handlowców użycia jednego z następujących formatów: TSV, CSV i XML.


    Wymagane pola dla Criteo

     

    Poniżej znajduje się lista informacji, które należy podać.

    ID: Jest to unikalny identyfikator produktu. Identyfikator musi zaczynać się od litery lub cyfry i może zawierać tylko znaki ASCII. Nie powinien przekraczać 250 znaków i powinien być wariantem łańcuchowym.

    Tytuł: jest wymagany dla każdego produktu w pliku danych i nie może być pusty. Ograniczenie liczby znaków wynosi 120, chociaż zdecydowanie zaleca się 25.

    Opis: Mimo że ograniczenie wynosi 5000 znaków, 50 znaków to idealna liczba znaków, której należy użyć.

    Kategoria produktu Google: jest to kategoria przesyłanego produktu i powinna być zgodna z systematyką produktu Google. Criteo chce najbardziej odpowiedniej kategorii, w przypadku gdy produkt może być powiązany z kilkoma kategoriami.

    Link: jest to wymagane dla każdego produktu w kanale i powinno zawierać do 1024 znaków. Musi zaczynać się od protokołu (http lub https), a po nim powinien znajdować się adres URL strony. Jeśli w adresie URL produktu nie ma protokołu, możesz go dodać do kanału.

    Link do obrazu: obowiązkowy dla każdego produktu w kanale Powinien zawierać się w 2000 znakach.

    Dodatkowy link do obrazu: musi zaczynać się od http: //, po którym następuje pełny adres URL obrazu produktu. Wszystkie symbole muszą być zakodowane. Limit wynosi 1024 znaki.

    Dostępność: Przedsprzedaż, wysyłka i dostępność w magazynie to trzy możliwe wartości używane do wypełnienia dostępności produktu. To nie powinno przekraczać limitu 25 znaków.

    Cena: cena powinna zawsze być w tej samej walucie co strona. Ograniczeniem znaków wynosi 14, a separatorem dziesiętnym musi być kropka (.) bez separatora tysięcy.

    Cena sprzedaży: różni się od poprzedniego pola, ponieważ pokazuje cenę, po której produkt jest dostępny do sprzedaży na stronie internetowej. Może się różnić w zależności od dostępności produktu. Limit liczby znaków również wynosi 14.

    GTIN: globalny numer pozycji handlowej lub GTIN to unikalny identyfikator produktu, którego można użyć dla produktu, usługi lub produktu na rynku globalnym. Jeśli nie masz numerów GTIN w pliku danych produktów, tutaj znajdziesz informacje: Jak znaleźć numery GTIN dla swoich produktów.

    Marka: odnosi się do nazwy produktu. Może zawierać tylko 70 znaków ASCII.

    Dorosły: Atrybut dorosły jest używany, gdy przeglądanie produktu przez osoby w wieku poniżej 18 lat nie jest właściwe. Wartość musi być “prawda lub “fałsz”.

     

     

    Powróć na górę strony lub Pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych



    Opcjonalne pola dla kanałów Criteo

     

    Przekazywanie Criteo informacji o następujących polach nie jest obowiązkowe dla firm.

    W ten sposób Criteo ułatwi dopasowanie zapytania użytkownika do produktu. Ponadto zmniejszysz koszty reklamy, udostępniając opcjonalne pola, które zwiększają prawdopodobieństwo uzyskania trafnych kliknięć.

    Im więcej trafnych kliknięć, tym większe przychody prawdopodobnie uzyskasz ze sprzedaży produktów. Pola te mogą nie być tak ważne jak te wymienione powyżej, ale ich znaczenie w zwiększaniu skuteczności Twoich reklam internetowych nie może być podważone w żadnych okolicznościach.

    • Podstawowe informacje o produkcie
    • Link do telefonu komórkowego
    • Stan
    • ID grupy produktów
    • Kolor
    • Płeć
    • Grupa wiekowa
    • Materiał
    • Wzór
    • Rozmiar (typ, system)
    • Wysyłka (waga, wysokość, szerokość, długość, etykieta)
    • ID promocji
    • Cena zniżkowa

     

    Aby uzyskać pełną listę opcjonalnych pól i wszystkie informacje potrzebne do najlepszego przygotowania pliku danych dla Criteo, odwiedź stronę specyfikacji pliku danych produktów.

     

     

    Powróć na górę strony lub Pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych

     


    Przesyłanie danych do Criteo

     

    Utworzenie pliku danych jest pierwszym krokiem do uruchomienia kampanii reklamowej dla Twoich produktów. Następnym krokiem jest przesłanie go do Criteo i jest kilka niezbędnych kroków do uruchomienia katalogu produktów. Omówiliśmy tutaj wiele sposobów przesyłania danych: przesyłanie pliku danych do wyszukiwarek.

     

    Powróć na górę strony lub Pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych

     


    Jak zoptymalizować swój kanał dla Criteo?

     

    Jeśli już korzystasz z Zakupów Google, z przyjemnością usłyszysz, że Criteo używa tego samego pliku danych produktów co Google. Jeśli już zoptymalizowałeś swój plik danych dla Google, niewiele możesz zrobić poza przeniesieniem pliku do systemu Criteo.

    Jeśli właśnie zacząłeś budować swój plik danych, możesz zacząć od upewnienia się, że postępujesz zgodnie z wymaganiami i zoptymalizujesz go:

    • Optymalizacje kanałów dla początkujących
    • Porady ekspertów dotyczące optymalizacji kanałów

     

    Nie zapomnij zoptymalizować atrybutów, takich jak tytuły produktów, obrazy wyświetlane na listach, dodać typy produktów do listy pól i używać niestandardowych etykiet do organizowania produktów.

    Optymalizacja kanałów nie jest jednorazowym działaniem, dlatego powinieneś dążyć do stałej optymalizacji. Z Criteo Publisher Marketplace można często monitorować kampanię i wyniki rynkowe. To stawia firmę w lepszej pozycji, eliminuje błędy, optymalizuje kampanię reklamową i generuje dodatkowe przychody.

     

    Powróć na górę strony lub Pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych


     


    Criteo Analytics

     

    Criteo daje swoim klientom opcję eksportu i analizy danych przy użyciu aplikacji innych firm.

    Jeśli szukasz niezawodnego narzędzia analitycznego do zrozumienia skuteczności reklam produktów w Criteo, zawsze możesz liczyć na DataFeedWatch Analytics.
    Pokazuje kliknięcia, konwersje i przychody dla poszczególnych produktów. To pozwala lepiej zrozumieć, które produkty są nierentowne i kiedy należy je usunąć.


    datafeedwatch-analiza-kosztow

     

     

    Powróć na górę strony lub Pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych

     


    Podsumowanie

     

    Podsumowując, można śmiało powiedzieć, że pakiet marketingu cyfrowego, taki jak Criteo, może równie dobrze być najważniejszym trybem silnika, który umożliwia e-commerce przetrwanie i rozwój na tym bardzo konkurencyjnym rynku.

    Criteo otwiera przed biznesem świat możliwości, dzięki którym cyfrowa kampania marketingowa będzie znacznie bardziej efektywna i zyskowna.

     

    Powróć na górę strony


    New Call-to-action