DFW-Analytics

Co to jest?

DataFeedWatch-Analytics pokazuje kliknięcia, konwersje i przychody dla każdego produktu. Możesz zobaczyć, które produkty są nieopłacalne i usunąć je jednym kliknięciem. To zwiększy wydajność Twoich kampanii.

 

Zwiększ ROI dzięki DFW-Analytics

Zarządzaj kampaniami CPC w (pod) kategorii, marce lub kombinacji, ponieważ:
a) zarządzanie jednym produktem zajmuje zbyt dużo czasu
b) większość kanałów nie dostarcza danych na poziomie produktu
Dzięki DFW-Analytics możesz dalej polepszać ogólną skuteczności kampanii, ale dodajesz też kolejną optymalizację:

 

1. Znajdź nierentowne produkty w 20 sekund

Produkty-DFW-Analytics-Filtr-nierentowne


2. Usuń nierentowne produkty za pomocą jednego kliknięcia

DFW-Analytics-usuń-nierentowne

 

Oszczędzaj usuwając produkty generujące koszty. Nie będziesz już marnować tej części budżetu reklamowego, a zamiast tego wydasz ją na rentowne produkty.

 

Inne korzyści

Zidentyfikuj najlepsze

W ten sam sposób możesz zidentyfikować najlepsze produkty. Jeśli wiesz, które produkty przynoszą Ci największy zysk, możesz podnieść stawki, poprawić tytuły itp.

 

Wszystkie dane o wydajności na jednej stronie

Możesz sprawdzić wydajność swoich produktów z każdego kanału na jednej stronie. Możesz je o wiele łatwiej przeglądać i porównać niż przy logowaniu się do każdego kanału osobno.

 

Zoptymalizuj różne porównywarki

Możesz zobaczyć jak każdy produkt działa na różnych porównywarkach. Niektóre produkty radzą sobie dobrze na porównywarce A, a nie na porównywarce B lub na odwrót.

 

Cena: $0

DFW Analytics jest BEZPŁATNE. Gratis. $0 miesięcznie za sklep. Na koszt chłopaków z DataFeedWatch. Korzystajcie!

 

Jak to działa?

To proste: Dodajemy kod śledzenia do adresów URL produktów. To pozwala nam śledzić dane na poziomie produktu (i dla każdego kanału). Następnie pobieramy dane z Google Analytics i prezentujemy wszystkie dane o wydajności poszczególnych produktów w prostym przeglądzie:

ekspert-DFW-A-4


Jak mogę aktywować Analytics?

To również proste: Kliknij ‘Zainstaluj’ na stronie Analytics.

DFW-analiza-Channele-strona

Zostaniesz poproszony o zalogowanie się na swoje konto Google Analytics i zatwierdzenie dostępu do DataFeedWatch oraz wybór odpowiedniego profilu.
To wszystko!
Pamiętaj, że kod śledzenia zostanie dodany od tego momentu. Zanim pojawią się pierwsze wyniki, zajmie to 24-48 godzin. Ponadto minie miesiąc, zanim zgromadzisz 30 dni danych o poziomie produktu. Zacznij więc już teraz!

 

FAQ: Czy mogę również zobaczyć CPC i CPA?

TAK, dane o kosztach to dodatkowy moduł, który obecnie oferujemy ograniczonej liczbie użytkowników wersji beta. Daj nam znać, jeśli chcesz go dodać, zanim zostanie oficjalnie wydany!

 

FAQ: Co dzieje się z moim własnym kodem śledzenia?

Nic. Pozostaje takim, jakie jest. Niezależnie od tego, czy Twoje własne kody UTM były już w kanale źródłowym czy zostały dodane w DFW: nasz kod śledzenia Analytics został dodany. A więc: jest za Twoim.

 

FAQ: Moje dane AdWords różnią się od danych DFW-Analytics

Tak. To prawda. Wiesz, że używamy danych z Twojego własnego konta Google Analytics. Chociaż AdWords i Analytics pochodzą z Google, nie śledzą dokładnie tego samego. Pozwól, że przedstawimy Ci kilka przykładów:

 

Wizyty vs Kliknięcia

Transakcje vs Konwersje

   

Kilka słów o DataFeedWatch

DataFeedWatch to oprogramowanie do zarządzania plikami produktowymi, które pozwala sprzedawcom na Magento, Shopify, Volusion, 3Dcart, OpenCart, BigCommerce, WooCommerce, VersaCommerce i wielu innych platformach sprzedażowych zoptymalizować kanały produktów dla Google i 1000+ kanałów sprzedażowych w 50 krajach. Najbardziej intuicyjne i łatwe w obsłudze narzędzie do zarządzania i optymalizacji kanałów danych na rynku. Darmowa wersja próbna i wersja demonstracyjna na żywo.