DataFeedWatch-Analytics pokazuje kliknięcia, konwersje i przychody dla każdego produktu. Możesz zobaczyć, które produkty są nieopłacalne i usunąć je jednym kliknięciem. To zwiększy wydajność Twoich kampanii.
Zarządzaj kampaniami CPC w (pod) kategorii, marce lub kombinacji, ponieważ:
a) zarządzanie jednym produktem zajmuje zbyt dużo czasu
b) większość kanałów nie dostarcza danych na poziomie produktu
Dzięki DFW-Analytics możesz dalej polepszać ogólną skuteczności kampanii, ale dodajesz też kolejną optymalizację:
W ten sam sposób możesz zidentyfikować najlepsze produkty. Jeśli wiesz, które produkty przynoszą Ci największy zysk, możesz podnieść stawki, poprawić tytuły itp.
Możesz sprawdzić wydajność swoich produktów z każdego kanału na jednej stronie. Możesz je o wiele łatwiej przeglądać i porównać niż przy logowaniu się do każdego kanału osobno.
Możesz zobaczyć jak każdy produkt działa na różnych porównywarkach. Niektóre produkty radzą sobie dobrze na porównywarce A, a nie na porównywarce B lub na odwrót.
DFW Analytics jest BEZPŁATNE. Gratis. $0 miesięcznie za sklep. Na koszt chłopaków z DataFeedWatch. Korzystajcie!
To proste: Dodajemy kod śledzenia do adresów URL produktów. To pozwala nam śledzić dane na poziomie produktu (i dla każdego kanału). Następnie pobieramy dane z Google Analytics i prezentujemy wszystkie dane o wydajności poszczególnych produktów w prostym przeglądzie:
To również proste: Kliknij ‘Zainstaluj’ na stronie Analytics.
TAK, dane o kosztach to dodatkowy moduł, który obecnie oferujemy ograniczonej liczbie użytkowników wersji beta. Daj nam znać, jeśli chcesz go dodać, zanim zostanie oficjalnie wydany!
Nic. Pozostaje takim, jakie jest. Niezależnie od tego, czy Twoje własne kody UTM były już w kanale źródłowym czy zostały dodane w DFW: nasz kod śledzenia Analytics został dodany. A więc: jest za Twoim.
Tak. To prawda. Wiesz, że używamy danych z Twojego własnego konta Google Analytics. Chociaż AdWords i Analytics pochodzą z Google, nie śledzą dokładnie tego samego. Pozwól, że przedstawimy Ci kilka przykładów:
DataFeedWatch to oprogramowanie do zarządzania plikami produktowymi, które pozwala sprzedawcom na Magento, Shopify, Volusion, 3Dcart, OpenCart, BigCommerce, WooCommerce, VersaCommerce i wielu innych platformach sprzedażowych zoptymalizować kanały produktów dla Google i 1000+ kanałów sprzedażowych w 50 krajach. Najbardziej intuicyjne i łatwe w obsłudze narzędzie do zarządzania i optymalizacji kanałów danych na rynku. Darmowa wersja próbna i wersja demonstracyjna na żywo.