Sprzedawaj więcej na Amazon: jak tworzyć doskonałe oferty produktów

Co oznacza optymalizacja ofert, zgodna ze wszystkimi zasadami Amazon? Przy wielu czynnikach, na które nie masz wpływu, ważne jest, aby zrobić wszystko, co w Twojej mocy, żeby wyróżnić informacje o swoich produktach. Optymalizacja opisów produktów przyniesie wiele korzyści, takich jak zwiększenie CTR (współczynnika klikalności), widoczności wyszukiwania i CR (współczynnik konwersji).

Jest wiele elementów, które możesz zmieniać, a my jesteśmy tutaj, żeby Ci pomóc. W tym tekście przeanalizujemy takie zagadnienia, jak tytuły, obrazy, recenzje klientów i nie tylko. Omówimy również inne aspekty Twoich ofert, takie jak działanie z SEO Amazon (optymalizacja wyszukiwarek) i to, jak najlepiej zarządzać swoimi zasobami. Zaczynajmy!

 

Spis treści

 

Twórz tytuły produktów Amazon, które konwertują

Niech twoje obrazy mówią same za siebie

Opisy produktów i sekcja wypunktowana

Amazon SEO

Informacje o produkcie

Kategorie produktów ASINS i Amazon

Opinie klientów

Wnioski


Twórz tytuły produktów Amazon, które konwertują

 

Tytuły Twoich ofert mają dwa główne cele: pomagają ludziom znaleźć Twoje produkty i zachęcają ich do klikania, aby dowiedzieć się więcej. Są jedną z pierwszych rzeczy w Twoich ofertach, na które kupujący zwrócą uwagę podczas przeglądania Amazon, i jedną z najważniejszych rzeczy, które należy wykonać prawidłowo. Dobry tytuł produktu nie tylko pomoże Twojej marce, ale także poprawi sprzedaż, pomagając klientom znaleźć produkt za pomocą odpowiednich wyszukiwań.

 

Pisząc tytuł, należy pamiętać o wytycznych Amazon, a także strategiach optymalizacji. Zacznijmy od wytycznych.

 

Wytyczne dotyczące tytułów Amazon

 

Najważniejsza jest długość tytułu - nie może ona przekraczać 200 znaków. Amazon wyraźnie podkreśla, że ​​wszelkie produkty z tytułami dłuższymi niż ten będą pomijane w wynikach wyszukiwania. Ma to na celu zapobieganie upychaniu słów kluczowych, tworzenia sztucznie długich tytułów, aby uzyskać wyższą pozycję w większej liczbie wyników wyszukiwania. Ważne jest również zrozumienie celów Amazon - chce, aby Twój tytuł „pomagał klientowi w zrozumieniu produktu”.

 

Jest kilka dodatkowych wskazówek, o których powinieneś wiedzieć:

 

  • Zamień na wielką pierwszą literę w każdym słowie, ale nie zamieniaj wszystkich liter w słowie na wielką. Wyjątkiem są słowa takie jak „i”, „dla”, „do” i „w”. Te słowa powinny być pisane małymi literami.
  • Używaj liczb, a nie słów (tj. 5 zamiast pięć).
  • Jeśli produkt jest kompletem, podaj ile sztuk znajduje się w paczce.
  • Przeliteruj słowa miar, takie jak „cal”, zamiast ich skracania
  • Uwzględnij rozmiar i kolor, jeśli ma to znaczenie i / lub produkt jest dostępny w wielu rozmiarach lub opcjach kolorystycznych

 

Uważaj, aby nie uwzględniać tego:

 

  • Znaki specjalne („!”, „?” Itp.). Włącznie z "&". Powinieneś to przeliterować małymi literami (tj. „I”).
  • Cena £
  • Ilość (chyba że ma znaczenie, np. Paczka skarpet)
  • Informacje o Tobie
  • Wyrażenia promocyjne („wyprzedaż”, „oferta”, „bezpłatna dostawa” itp.)
  • Subiektywny komentarz (np. „Bestseller”)

Jak optymalizować tytuły

 

W tytułach należy uwzględnić szereg elementów, aby zoptymalizować je pod kątem Amazon, zwykle w tej kolejności:

 

  1. Nazwa marki -w większości przypadków powinna to być pierwsza część tytułu.
  2. Słowa kluczowe - słowa kluczowe są kluczowe, ponieważ opisują to, czym jest Twój produkt, a także nadają kontekst wyszukiwaniu użytkownika.
  3. Numery modeli  i inne elementy opisowe (różnice w kolorze, ilości lub rozmiarze) - pomaga to klientom porównać produkty.

Korzystając z narzędzia innej firmy, takiego jak DataFeedWatch, możesz pobrać informacje, które już masz w pliku danych produktów i zmienić ich kolejność w wymaganej kolejności.

 

Jak wyglądają dobre tytuły?

 

Najpierw zacznijmy od przykładu tytułu produktu, który jest zbyt skomplikowany:

 

bad_amazon_product_title

 

 

Jesteś zmęczony samą próbą przeczytania go? Chociaż ten tytuł zawiera określenia takie jak „Silikonowe przybory kuchenne”, które pomagają mu z punktu widzenia widoczności, może skorzystać na pewnej optymalizacji.


 

Oto przykład lepszego tytułu dla podobnego produktu:

 

good_amazon_product_title

 

 

Ten produkt ma zwięzły tytuł ze wszystkimi szczegółami niezbędnymi do pojawienia się w odpowiednich wyszukiwaniach produktów. Jest w stanie pokazać, że wiele narzędzi jest uwzględnionych, używając po prostu słowa „zestaw”, zamiast wymieniać poszczególne narzędzia.

 

Zalecana długość tytułu produktu to mniej niż 80 znaków, chociaż Amazon dopuszcza do 200 znaków. Według Amazon tytuły zawierające mniej niż 80 znaków ułatwiają klientom znajdowanie - i ostatecznie kupowanie - Twojego przedmiotu. Sprzedawcy z niewystarczającymi nazwami produktów mogą uznać, że ich produkty są zablokowane (czyli ukryte). Amazon udostępnia również zalecenia dotyczące struktury tytułów w podziale na kategorie.

 

Rzućmy okiem na odzież. Jeśli sprzedajesz odzież, przekonasz się, że ma ona najbardziej sztywne zalecenia dotyczące formatu:

 

  • Nazwa produktu nadrzędnego odzieżowego: marka + dział i / lub rozmiar + nazwa produktu.
Przykład: Nike, męskie buty do biegania, Rosherun.
  • Tytuł produktu podrzędnego: marka + dział i / lub rozmiar + nazwa produktu + rozmiar + kolor
Przykład: Nike, męskie buty do biegania, Rosherun, 9 M UK, szare

 

Umieszczenie marki na pierwszym miejscu w tytułach produktów pomaga zwiększyć świadomość marki wśród kupujących.

 

Powrót na górę strony

Niech twoje obrazy mówią same za siebie

 

Gdy kupujący wyląduje na stronie produktu, na jego decyzję o kupnie najmocniej wpłyną zdjęcia. Ale podobnie jak inne elementy, Amazon ma pewne wytyczne, których musisz przestrzegać.

 

Wymagania dotyczące obrazu Amazon

 

Niektóre punkty, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze zdjęć, które będą pasować do Twojej aukcji Amazon, to:

 

  • Użyj czystego białego tła.
  • Pokaż cały produkt, ale pokaż tylko, co jest zawarte w lokowaniu produktu.
  • Produkt powinien zajmować co najmniej 80 procent obrazu.
  • Upewnij się, że obraz ma co najmniej 1000 DPI (punktów na cal). Utrzymuje to dobrą rozdzielczość, gdy klient powiększa.

 

Istnieje wiele rzeczy związanych z Twoim wizerunkiem, które mogą skutkować ostrzeżeniem dotyczącym jakości ze strony Amazon.

 

Oto lista zakazów:

 

  • Dodawanie tekstu promocyjnego do obrazów, np. „Wyprzedaż” lub „oferta”
  • Pokazuje akcesoria, których nie ma w zestawie
  • Używanie obrazów z obramowaniem, znakami wodnymi lub dekoracjami, szczególnie na obrazie głównym
  • Korzystanie z rysunków lub szkiców
  • Korzystanie z obrazów zastępczych

 

Zawsze powinieneś brać to pod uwagę, ale wszystko, co pomaga klientowi w podjęciu decyzji o zakupie, jest dozwolone. Na przykład generalnie powinieneś pokazywać tylko to, co jest zawarte w liście produktów, ale użycie obrazu przedstawiającego inny przedmiot w celu podania skali produktu jest czasami korzystne.

 

Jak zoptymalizować swoje obrazy

 

Aby wyróżnić obrazy w swojej aukcji, postępuj zgodnie z tymi wskazówkami dotyczącymi optymalizacji:

 

  • Użyj tylu obrazów, ile możesz
  • Dołącz identyfikator produktu do nazwy pliku (Amazon ASIN)
  • Tam, gdzie to możliwe, używaj profesjonalnie wykonanych zdjęć

 

Jeśli robisz zdjęcie samodzielnie, upewnij się, że jest dobrze oświetlone i ostre.

 

Oto przykład wpisu, który dobrze wykorzystuje obrazy:

 

 

amazon_good_image

 

 

Nie wszystkie zdjęcia muszą przedstawiać tylko Twój produkt. Weź pod uwagę również infografiki! Infografiki to pomocne obrazy (często łączone z tekstem), na których można szybko uzyskać wiele informacji. Użyj ich, aby podkreślić takie rzeczy, jak materiały, zastosowania i funkcje.

 

Jeśli uczysz się wizualnie, należysz do 65% światowej populacji jako firma. Kupujący nie zawsze poświęcają czas na przeczytanie wszystkich informacji na stronie z listą produktów. Ale są o wiele bardziej skłonni do przeglądania Twoich zdjęć.

 

 

amazon_listing_infographic 

 

 

Ten przykład pokazuje w akcji różne komponenty zawarte w pakiecie akcesoriów. Wykonuje również dobrą robotę, przedstawiając konkretne informacje w postaci korzyści.

 

Powrót na górę strony


Opisy produktów i sekcja wypunktowana

 

Podobnie jak w przypadku innych miejsc, w których możesz sprzedawać, ten opis produktu jest miejscem, w którym możesz szczegółowo opowiedzieć klientom o swoich produktach. Część wykazu, która jest bardziej specyficzna dla firmy Amazon, to wypunktowanie, które znajduje się w oddzielnej sekcji niż akapit opisu.

 

Ale obie są przestrzeniami, w których naprawdę możesz zacząć sprzedawać swoje produkty. Ponieważ ktoś, kto robi zakupy w Amazon, może nie mieć czasu, aby przewinąć do dołu strony produktu, warto umieścić najważniejsze informacje w punktach. Następnie możesz bardziej szczegółowo omówić opis.

 

Jak zoptymalizować swoje wypunktowanie

 

Sekcja z wypunktowaniem jest umieszczana u góry listy, więc masz szansę przyciągnąć uwagę klienta i skupić się na kluczowych funkcjach sprzedaży.

 

Zostały zaprojektowane tak, aby były szybkie i łatwe do odczytania, więc upewnij się, że tekst nie jest odwrotny do tego. Na przykład nie używaj długich zdań, żargonu technicznego ani zbyt kwiecistego języka. Unikaj też upychania słów kluczowych.

 

Masz pięć kul do użycia, a Amazon daje jasne wskazówki, co należy uwzględnić i w jakiej kolejności. Najlepiej postępować zgodnie z nimi, dodając jednocześnie słowa kluczowe. Publikują szereg wskazówek, których należy przestrzegać, między innymi upewniając się, że nie podajesz ceny ani fraz promocyjnych, takich jak „wyprzedaż”.

 

Oprócz reguł Amazon, oto kilka podpowiedzi dotyczących optymalizacji:

 

  • Używaj słów kluczowych, wzmacniając te użyte w tytule i wprowadzaj nowe.
  • Pisz zwięźle i oddzielaj różne punkty w jednym wierszu średnikiem. Dzięki temu lepiej się dopasujesz.
  • Upewnij się, że wszystkie pięć punktów można odczytać na pierwszy rzut oka. Najlepiej jest pisać fragmentami, a nie całymi zdaniami ze znakami interpunkcyjnymi.
  • Aby Twoja lista produktów wyróżniała się na tle innych, napisz o korzyściach, a nie tylko o funkcjach.

 

Aby zademonstrować ostatni punkt, spójrz na punkty w ofercie miksera:

 

 

 

optimize_amazon_bullet_points

 

Nawet jeśli nie planowałeś kupować miksera KitchenAid, teraz możesz już chcieć! Skupili się na konkretnych zaletach punktów sprzedaży, zamiast je po prostu nazywać.

 

Jak zoptymalizować opisy produktów

 

Podobnie jak w Google, opisy produktów na Amazon nie muszą być unikalne. Oznacza to, że możesz skopiować wszystkie lub część swoich opisów.

 

Jest jednak kilka ważnych elementów, które powinieneś upewnić się, że zostały uwzględnione:

 

  • Opis powinien w pełni opisywać produkt, podkreślając korzyści wynikające z posiadania produktu dla użytkownika
  • Powinien zawierać słowa kluczowe
  • Powinien być łatwy do odczytania
  • Niezbędna jest poprawna pisownia i gramatyka
  • Użyj formatowania HTML (np. <br>, które utworzy akapity)
  • Ostatnim punktem jest formatowanie HTML, które sprawi, że Twój produkt będzie się wyróżniał, a także sprawi, że oferta będzie łatwa do odczytania.

 

W poniższym przykładzie zastosowano formatowanie HTML:

 

product_description_html_formatting

 

Maksymalna długość 2000 znaków może być dość ograniczona, dlatego opisy produktów muszą być zwięzłe, odpowiednie i przydatne dla klienta.

 

W KitchenAid było to proste, ale pouczające. Oto przykład dobrego opisu produktu:

 

amazon_optimized_product_description

 

Chociaż w niektórych przypadkach dłuższy opis może być dłuższy opis może być pomocny,

podali już obszerny przegląd innych elementów oferty.

 

Z drugiej strony, ten przykład pozostawia wiele do życzenia:

 

bad_example_amazon_product_decription

 

Czy widzisz różnicę?

 

Opis u góry jest jasny i zawiera przydatne informacje. Opis na dole jest trafny, ale tak naprawdę nie sprawia, że ​​jesteś podekscytowany zakupem nowych skarpet. Ta przestrzeń jest okazją do dostarczenia przydatnych informacji dla klienta i ulepszenia SEO Amazon - użycie dwóch krótkich zdań nie jest chyba najlepszym sposobem, aby to zrobić.

 

Aby stworzyć optymalne opisy swoich produktów, spróbuj skorzystać z następujących sprawdzonych metod:

 

  1. Zrozum, kim są Twoi klienci

 

Zbadaj swoją demografię, zamiast ją przewidywać. Możesz pomyśleć, że Twój produkt jest idealny dla konkretnego klienta, ale możesz być zaskoczony. Kiedy już zrozumiesz typ osoby, której sprzedajesz, możesz zacząć pisać opis produktu

 

Zadaj sobie następujące pytania, pisząc opisy z myślą o swoich klientach:

 

  • Co chcą przeczytać?
  • Jakich funkcji prawdopodobnie będą szukać?
  • Jakiego tonu głosu powinieneś użyć, aby się do nich zwrócić?

 

  1. Rozważ kopię, która jest szybka i łatwa do odczytania

 

Osoby robiące zakupy online mają bardzo ograniczony zakres uwagi, ale nadal mogą potrzebować przeczytać pełny opis produktu.

 

Wykorzystaj formaty, które dzielą fragmenty tekstu, takie jak punkty, podtytuły i zmieniają rozmiary tekstu, aby przekazywać ważniejsze informacje do przodu, jednocześnie poprawiając wrażenia klienta, ułatwiając i przyspieszając ich czytanie.

 

      3. Utwórz pierwszą wersję roboczą

 

Zanim przejdziesz do tworzenia treści, które poprawią pozycję Twojego produktu w wyszukiwarce, utwórz coś użytecznego, co przemówi do Twoich klientów na ich poziomie. Zastanów się, jakie pytania zwykle mają klienci, i podaj przydatne informacje, które pomogą im zrozumieć produkt.

 

Pomyśl także o funkcjach i zaletach swojego produktu. Skoncentruj to w sposób, który przemawia do Twoich klientów i zachęca ich do zakupu. Wykorzystanie przekonującego tekstu w tym miejscu pomoże Ci wypromować produkt, co powinno pomóc zwiększyć sprzedaż.

 

  1. SEO

 

Rozważając optymalizację pod kątem wyszukiwarek, zaleca się, aby traktować wyszukiwarkę jak osobę. Zwykle, gdy doświadczenie użytkownika działa dobrze, istnieje prawdopodobieństwo, że wyszukiwarka również to zobaczy.

 

Powrót na górę strony


Amazon SEO

 

Nie zapominaj, że Amazon jest samodzielną wyszukiwarką posiadającą własne algorytmy, a mianowicie A9. Działa to trochę jak Google pod pewnymi względami, ale obejmuje również decyzje wyłączne dla nich.

 

Oto inne czynniki brane pod uwagę przy tworzeniu rankingu na Amazon:

 

  • CTR (współczynnik klikalności). To określa, czy klienci znajdują to, czego szukają, napotykając Twój produkt.
  • CTS (kliknij do sprzedaży). Ma to pierwszeństwo przed CTR. Gdyby Twój produkt konkurował z innym produktem, który ma wyższy CTR, ale Twój ma lepszy współczynnik kliknięć do sprzedaży, Twój produkt znalazłby się wyżej niż produkt konkurencji.
  • Słowa kluczowe. Zostaniesz poproszony o wybranie siedmiu, jednak nie jest to widoczne dla zewnętrznych wyszukiwarek, takich jak Google - są one używane do wybierania kategorii.
  • Treść. Podobnie jak w przypadku tradycyjnych wyszukiwarek, A9 analizuje zawartość strony sprzedażowej, biorąc pod uwagę gęstość słów kluczowych i stosunek tekstu.
  • Recenzje. To oczywiste, Amazon przywiązuje ogromną wagę do doświadczenia i satysfakcji klienta.

 

Jak wybrać słowa kluczowe wyszukiwania

 

Ponieważ słowa kluczowe stanowią tak dużą część Twoich produktów wyświetlanych na stronie wyszukiwania Amazon, przejdźmy nieco dalej, aby wybrać najlepsze słowa kluczowe. Pomagają Ci wybrać słowa lub terminy, które chcesz, aby Twój produkt wyświetlał się, gdy klient szuka w Amazon.

 

Jeśli chodzi o wyszukiwane słowa kluczowe, masz pięć pól do wpisania słów kluczowych - każde pole z maksymalnym limitem 50 znaków, które może zawierać więcej niż jedno słowo oddzielone spacjami (uwaga: nie oddzielaj przecinkami).

 

Ponieważ tytuł produktu jest już zindeksowany, nie musisz uwzględniać ich jako słów kluczowych. W ten sam sposób, w jaki UPC, EAN i Merchant są już uwzględnione, ponownie nie ma potrzeby marnowania cennego miejsca na słowa kluczowe, aby je uwzględnić.

 

Oto kilka wskazówek pomocnych przy wyszukiwaniu słów kluczowych:

 

  • Jeśli nie używają go Twoi klienci, unikaj żargonu i używaj terminów, których prawdopodobnie będą używać.
  • Używaj tylko odpowiednich słów / terminów.

 

Może się to wydawać oczywiste, ale czasami łatwo jest o tym zapomnieć, myśląc o funkcjach i zaletach swojego produktu.

 

Jeśli szukasz idealnych słów kluczowych, spróbuj tego: użyj narzędzia propozycji słów kluczowych Google, aby zidentyfikować podstawowe hasło. Następnie wyszukaj termin w serwisie Amazon, zachęcając go do wprowadzenia zmian, takich jak wpisanie innej litery obok terminu, aby wyświetlić inne sugestie.

 

Powrót na górę strony


Informacje o produkcie

 

Jest to jedna z sekcji, którą wielu sprzedawców całkowicie omija lub nie poświęca wystarczającej uwagi. Tutaj kupujący znajdą wszystkie techniczne i szczegółowe informacje, które naprawdę mogą wpłynąć na ich decyzję o zakupie. Wyobraź sobie, że szukasz idealnego biurka do swojego domowego biura. Rozmiar może być tutaj ważnym czynnikiem. Jeśli w jednej aukcji te informacje są bardziej widoczne niż inne, istnieje większe prawdopodobieństwo, że sprzedaż się uda.

 

W sekcji informacji o produkcie możesz dodać szczegóły, takie jak wymiary produktu, waga, ASIN i pozycja bestsellera.

 

Oto kilka powodów, dla których nie należy ignorować części specyfikacji produktu w wykazie:

 

  • Specyfikacje produktu mogą wyróżnić Twoją aukcję
  • Mogą zawierać kluczowe informacje, które pomogą kupującemu podjąć decyzję
  • Mogą pomóc poprawić widoczność w Amazon, szczególnie jeśli sekcja informacji o produkcie jest bardziej szczegółowa i pomocna dla klientów niż konkurencja

Ten ostatni punkt jest kluczem do sukcesu w zakresie specyfikacji produktów - zrobienia ich tak szczegółowymi, jak to tylko możliwe.

 

amazon_product_information

 

Powrót na górę strony


Opinie klientów

 

Nie trzeba dodawać, że produkty z dużą ilością pozytywnych recenzji wyglądają lepiej na Amazon, zwłaszcza na stronach wyników wyszukiwania. Zazwyczaj polegamy na recenzjach. Im więcej opinii jest pozytywnych, tym bardziej wiarygodny wydaje się produkt. Ta sama teoria mówi, że kupujący porównują podobne produkty.

 

Tutaj możesz zobaczyć różnicę między kawowarką z mnóstwem recenzji, a inną, która ma tylko 4. Możesz być bardziej skłonny zapłacić kilka dodatkowych dolarów, aby kupić tę, która wygląda na bardziej zaufaną.

 

 

amazon_customer_reviews

 

Dlatego należy jak najczęściej zachęcać klientów do recenzowania swoich produktów. Amazon pomaga Ci to zrobić, dając Ci możliwość zażądania opinii od klientów.

 

Możesz również zautomatyzować i ulepszyć zarządzanie tym procesem, korzystając z narzędzia do automatycznego zgłaszania próśb o opinię. Będzie to kontynuacja cyklu tworzenia relacji zaufania, która zachęci kupujących do kliknięcia przycisku Kup teraz.

 

Dodatkową zaletą uzyskiwania recenzji jest możliwość praktycznego wykorzystania opinii klientów. Po zebraniu dużej ilości poświęć trochę czasu na ich przeczytanie i zanotowanie powodów, dla których ludzie lubią Twój produkt. Można to później wykorzystać do zaktualizowania punktów sprzedaży w Twojej kopii i podania odpowiednich słów kluczowych na podstawie ich zainteresowań.

 

Powrót na górę strony

Kategorie produktów ASINS i Amazon

 

Amazon wykorzystuje kategorie produktów i identyfikatory produktów, aby zarządzać swoją ogromną bazą danych produktów i pomagać mu zwracać możliwie najbardziej trafne wyniki, gdy klienci przeprowadzają wyszukiwanie. Ważne jest, aby w przypadku sprzedawanych produktów wybrać jedno i drugie.

 

W przypadku kategorii produktów Amazon należy pamiętać o dwóch ważnych rzeczach:

 

  1. To nie to samo, co kategorie w Zakupach Google.
  2. Niektóre kategorie są otwarte, ale w przypadku innych musisz poprosić o zatwierdzenie, zanim zaczniesz sprzedawać.

 

ASIN oznacza standardowy numer identyfikacyjny Amazon, więc jest to identyfikator produktu specyficzny dla Amazon, używany we wszystkich jego ofertach. Znajdziesz go na pasku adresu:

 

optimize-effective-amazon-product-listings-specification

 

 

Co się stanie, jeśli Twój produkt nie ma jeszcze numeru ASIN?

 

Może sprzedajesz całkowicie unikalny przedmiot, któremu nie przypisano jeszcze numeru ASIN w bazie danych Amazon. W takim przypadku musisz przejść przez ich proces, aby utworzyć nowy produkt. Dodając nową listę produktów do Amazon, należy użyć globalnych numerów jednostek handlowych (GTIN) produktu. Obejmuje to ISBN, UPC, EAN, JAN i GTIN-14.

 

Powrót na górę strony


Inwentarz

 

Amazon nie lubi, gdy produkty są sprzedawane przez dostawców, którzy nie mają zapasów do ich realizacji. Utrzymywanie stanu zapasów na liście produktów jest zatem niezwykle ważne.

 

Masz kilka opcji:

 

  • Na stanie
  • Pozostało X elementów
  • Brak w magazynie z datą realizacji zamówienia

 

Upewnij się, że to nigdy nie Ty, korzystając z narzędzia do zarządzania zamówieniami, takiego jak to, które oferujemy: Amazon Order Management. Pomaga to zautomatyzować proces utrzymywania aktualności zapasów Amazon.

 

Zarządzaj i wystawiaj swoje produkty na Amazon za pomocą PIM

 

PIM oznacza zarządzanie informacjami o produkcie. Są to aplikacje, które pomagają zarządzać danymi z list produktów w Amazon.

Ręczne zarządzanie tymi informacjami (na przykład przy użyciu arkusza kalkulacyjnego) szybko staje się trudne, więc są to ważne narzędzia, które należy rozważyć.

 

Dzięki PIM Twoje listy produktów będą dokładniejsze, a Ty zaoszczędzisz czas. Przykładem niezawodnego PIM jest InRiver, którego można używać w połączeniu z DataFeedWatch.

 

Powrót na górę strony


Wnioski

 

Poświęcenie czasu na udoskonalenie ofert na Amazon zdziala cuda dla Ciebie jako sprzedawcy. Dzięki temu Twoje aukcje staną się bardziej widoczne, co z kolei zwiększy CTR i CR. Amazon ma bardzo szczegółowe zasady i przepisy, ale jeśli je znasz, sprowadza się po prostu do stworzenia świetnej kopii, wypełnienia informacji i optymalizacji wszystkich elementów.

 

Amazon ma teraz około 150 milionów opłaconych subskrybentów Prime, a wielu innych szuka tam inspiracji, gdy nie wiedzą, co kupić na co dzień. Niezależnie od tego, czy masz już doświadczenie w umieszczaniu ogłoszeń na Amazon, czy też szukałeś inspiracji, aby zacząć, jesteś teraz gotowy, aby zająć się tym popularnym kanałem.

 

 

Powrót na górę strony


Click me

Amazon jest jednym z głównych graczy w lidze sprzedawców detalicznych sprzedających online. Konkurencja jest duża, więc ważne jest, aby wiedzieć, jak dobrze wystawiać swoje produkty. Dzięki temu zyskasz szansę w walce o klientów Amazon i zwiększysz ogólną sprzedaż.

amazon-product-listing-optimization-1

 

Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas