Wprowadzenie nowego kreatora sklepu

 


Co się zmieniło?

 

Teraz, gdy dodasz sklep do swojego konta, zauważysz, że strona wygląda nieco inaczej. Naszym celem było uczynienie tego procesu tak szybkim, łatwym i prostym, jak to tylko możliwe. To ta sama aplikacja, którą uwielbiasz, ale teraz ulepszona.

 

Zobaczysz nowe zmiany na wszystkich 3 etapach kreatora sklepu, a także kilka nowych funkcji. Przyjrzymy się bliżej krokom pola wejściowego, harmonogramu aktualizacji i pól wewnętrznych.

 

Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center

 


Tworzenie nowego sklepu

 

Przejdźmy przez cały proces razem. Po drodze wskażemy wszystkie nowe zmiany.

 

name_new_shop

 

 

Pole wejściowe

 

Krok 1: Wybierz nazwę swojego sklepu

 

To może być  cokolwiek chcesz. Po wpisaniu nazwy pojawią się główne opcje pola wejściowego. 

 

Sprzedajesz odzież? Zaznacz pole, które ułatwi Ci późniejszą konfigurację feedu.

 

Ustawienia głównego feedu

 

Krok 2: Gdzie jest przechowywany główny feed?

 

W tym miejscu wybierasz źródło danych wejściowych dla Twojego kanału danych produktu. Jeśli jeśli przesyłasz je z koszyka, wybierz odpowiednią ikonę 

 

Jeśli dane produktu są przechowywane w dokumencie, możesz również przesłać plik. Obsługiwane są następujące typy plików: .CSV/ .TXT, Google Sheets, JSON lub .XML. 

 

Łączenie więcej niż jednego pliku

 

Jeśli już kiedyś założyłeś u nas nowy sklep, ale Twoje dane były przechowywane w więcej niż jednym pliku, wiesz, że możliwe było ich połączenie, ale wymagało to dodatkowego kroku z udziałem naszego zespołu wsparcia. Teraz możesz scalać więcej niż jeden dokument samodzielnie, bezpośrednio w miejscu tworzenia nowego sklepu.

 

Możesz również łączyć więcej niż jeden typ pliku. Jedynym wyjątkiem jest JSON, który może być łączony tylko z innym plikiem JSON (na razie).

 

add another feed

 

Wybierz ikonę dla typu pliku, którego używasz i przeglądaj plik lub wklej adres URL. Następnie kliknij na + Dodaj kolejny feed i wykonaj ten sam proces.

 

add additional feed 1

 

Po skonfigurowaniu nowego sklepu, będziesz mógł uzyskać dostęp do ustawień połącz plik w celu dalszej konfiguracji.

 

Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center

 


Nowy harmonogram codziennych aktualizacji

 

Zaleca się zaplanowanie co najmniej jednej aktualizacji każdego dnia. W ten sposób możesz mieć pewność, że Twoje feedy są zawsze świeże i aktualne informacje są wyświetlane w Twoich reklamach.

 

Krok 3: Wybierz odpowiednią strefę czasową, a następnie wybierz godziny, w których chcesz, aby Twoje produkty były aktualizowane.

 

updates

 

Kliknij na + Dodaj kolejną aktualizację i wybierz czas klikając na cyfry lub wpisując je.. 

 

W zależności od Twojego planu, będziesz miał określoną ilość darmowych, codziennych pobrań. Podzielmy je według poziomów. 

 

Sklep: 1 darmowa codzienna aktualizacja, bez możliwości zwiększenia. Jeśli chciałbyś dodać więcej, nasz zespół pomocy technicznej z przyjemnością porozmawia o tym, jaki plan będzie dla Ciebie najlepszy. 

 

Sprzedawca: 2 darmowe aktualizacje na sklep

 

Agencja/przedsiębiorstwo: 5 darmowych aktualizacji na sklep

 

Poniżej zobaczysz, że wybraliśmy więcej niż dostępne 5 darmowych plików do pobrania. W takim przypadku dodatkowy koszt zostanie umieszczony nad każdym pobranym plikiem.

 

extra upload costs

 

Dodatkowe koszty aktualizacji zależą od ilości produktów w Twoim sklepie. Możesz najechać kursorem na ikonę znaku zapytania, aby zobaczyć progi i szacunkowe koszty oparte na wybranych przez Ciebie aktualizacjach. Podane na dole. Zawsze istnieje możliwość ich późniejszej edycji w ustawieniach sklepu. 

 

Pamiętaj, że każdy sklep ma limit 24 plików do załadowania.

 

Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center

 


Ostatnie kroki

 

Krok 4: Mapuj swoje pola wewnętrzne

 

Doszliśmy do ostatniego kroku. Teraz możesz mapować swoje pola wewnętrzne. Zobaczysz również nasze sugestie, więc możesz zdecydować, czy wszystko wygląda dobrze i kontynuować tworzenie sklepu i dodawanie kanałów.

 

internal fields

 

Czy chcesz, aby Twoje kanały nabrały rozpędu? Sprawdź nasze artykuły 10 sposobów na optymalizację kampanii Google Shopping oraz Eksperckie porady dotyczące Google Shopping.  

 

Opcjonalny krok 5: Łączenie ustawień

Możesz pominąć ten krok, jeśli użyłeś tylko jednego źródła dla swoich feedów 

 

Teraz, gdy Twój nowy sklep został utworzony, a wszystkie produkty zostały pobrane, możesz przejść do ustawień łączenia feedów. Aby upewnić się, że są one łączone pomyślnie, wybierz wspólne atrybuty, które powtarzają się w Twoich feedach, tak aby dane nie były używane więcej niż raz.

 

merging fields

 

Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center

 


Ta-da!

 

Teraz już wiesz, jak korzystać z nowego kreatora sklepu. Jak zawsze doceniamy Twoje opinie i mamy nadzieję, że poprawi to Twoje ogólne doświadczenie. Masz dodatkowe pytania? Nasz zespół wsparcia technicznego zawsze chętnie się z Tobą skontaktuje. 

 

Zastanawiasz się, co jeszcze ostatnio robiliśmy? Sprawdź naszą najnowszą aktualizacje Price Watch

 

Kreator sklepu FAQ

 

  • Czy mogę zaplanować dodatkowe aktualizacje?
    Tak, możesz zaplanować do 24 załadowań dla kont Sprzedawca, Agencja i Przedsiębiorstwo.

 

  • Ile będą mnie kosztować dodatkowe aktualizacje?

Będziesz w stanie uzyskać szacunkowy koszt przed podjęciem decyzji w oparciu o ilość produktów, które masz. Wystarczy dodać dodatkowe aktualizacje, które chcesz w kroku Harmonogram aktualizacji w kreatorze sklepu (lub w ustawieniach sklepu), a ceny zostaną wyświetlone. 


 


Nasz zespół pracował nad magią za kulisami, aby stale ulepszać aplikację. Jednym z naszych najnowszych dodatków jest nowy i ulepszony kreator sklepu. Dzięki temu w jeszcze prostszy sposób będziesz mógł dodawać nowe sklepy do swojego konta. Zobaczmy, jak to działa!

shop_wizard 1 (1)

Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas