Jak zwiększyć znaczenie reklam za pomocą narzędzia responsywny tekst reklam od DataFeedWatch



Czym jest responsywne wyszukiwanie reklam?

 

Podczas tworzenia zwykłego wyszukiwania reklam Google masz limit 3 nagłówków i 2 opisów. Ale czasami może się wydawać, że to nie wystarczy. Chcieliśmy stworzyć rozwiązanie, które da Ci możliwość tworzenia dodatkowych nagłówków i opisów. Spośród nich, Google spróbuje następnie wybrać najbardziej odpowiednią kombinację, która zostanie wyświetlona na stronie wyników. 

Używanie responsywnego wyszukiwania reklam pozwoli Ci teraz mieć do 15 nagłówków i 4 opisy. Należy jednak pamiętać, że dla każdej reklamy zostanie wybrana tylko kombinacja 3 nagłówków i 2 opisów. A w przypadku mniejszych ekranów, czasami mogą to być 2 nagłówki.

 

Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center

 


Jak działa responsywne wyszukiwanie reklam?

 

Być może zastanawiasz się, jak to możliwe, że możesz zaoferować Google tak wiele nagłówków i opisów i nadal uzyskać dobre wyniki. Z czasem, używając nauki maszynowej, Google przetestuje wiele kombinacji reklam i dowie się, które kombinacje działają najlepiej dla różnych rodzajów zapytań wyszukiwania.

Im więcej opcji różnych kombinacji musi przetestować Google, tym lepszych wyników można oczekiwać w przyszłości. Łącznie, kombinacje te mogą mieć do 43 680 wariantów. Więc możliwości testowania są naprawdę nieograniczone!

Aby w pełni wykorzystać możliwości reklam responsywnych, Google sugeruje posiadanie minimum 5 unikalnych nagłówków. Ale wielu innych reklamodawców zgłosiło, że idealna liczba to 8.

 

Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center

 


Jak możesz użyć responsywnego wyszukiwania reklam w DatafeedWatch?

 

My w DatafeedWatch ułatwiliśmy Ci pełne korzystanie z responsywnego wyszukiwania reklam. Funkcja ta jest dostępna za darmo dla wszystkich naszych obecnych klientów. Jeśli jesteś już zaznajomiony z naszym narzędziem reklam tekstowych Google, z przyjemnością dowiesz się, że interfejs jest taki sam.

 

responsive-search-ads-1

Podczas tworzenia responsywnych reklam wyszukiwania pojawi się dodatkowa opcja dodawania kolejnych nagłówków i opisów, jak pokazano poniżej. 

 

 

resposive-search-ads-2

 

Kolejną kluczową różnicą jest to, że teraz dostaniesz indywidualne ustawienia dla każdego nagłówka, podczas gdy w zwykłej reklamie możesz jedynie dokonać zmian w całym szablonie.

 

 

responsive-search-ads-4

Masz również możliwość przypięcia nagłówka, na wszelki wypadek, gdybyś chciał, aby zawsze pojawiał się w określonym miejscu. Możesz przypiąć go, aby pojawił się w pierwszej, drugiej lub trzeciej pozycji.

 

responsive-search-ads-3

 

Należy tylko pamiętać, że korzystanie z tej opcji nie jest zalecane, ponieważ uniemożliwi to Google wybranie najlepszej kombinacji i wyświetlenie ich w tych pozycjach.

 

Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center

 


Responsywne wyszukiwanie reklam najlepsze praktyki

 

Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać responsywne wyszukiwanie reklam. 

 

Pisanie nagłówków i opisów:

  • Skorzystaj z dodatkowej przestrzeni. Napisz tyle dodatkowych nagłówków i opisów, ile możesz. Jak widzieliśmy z grafiką, im więcej opcji dajesz Google, tym więcej nauka maszynowa musi ich połączyć. To oznacza lepsze wyniki dla ciebie.
  • Aby zoptymalizować swoją wydajność, spróbuj wyróżnić coś innego w każdym nagłówku i opisie.
  • Upewnij się, że umieściłeś słowo kluczowe w co najmniej dwóch nagłówkach. Ze wszystkich nagłówków, które piszesz, co najmniej 5 musi być wyjątkowych. Najlepiej jest mieć w sumie co najmniej 8-10 nagłówków.
  • Powinieneś mieć co najmniej 2 niepowtarzalne opisy. Im więcej informacji można zobaczyć, a nie są użyte w nagłówku, tym lepiej.
  • Kluczem jest uczynienie ich tak wyjątkowymi i istotnymi, jak to tylko możliwe. 

 

Przypinanie:  

  • Jeśli chcesz przypiąć nagłówki i opisy, unikaj przypinania tylko jednego dla każdej pozycji. Jak już wspomnieliśmy, nie pozwoli to Google na przetestowanie kombinacji i wybranie najlepszej. Zamiast tego, można przypiąć 2-3 na każdą pozycję. W ten sposób istnieją możliwości i proces ten może być udany.
  • Należy pamiętać, że przypięcie nagłówków i opisów do każdej sekcji spowoduje, że pozostałe nieprzypięte opcje nie będą widoczne. 

 

Ogólne

  • Dąż do uzyskania 'Dobrej' lub 'Doskonałej' siły reklamy dla każdej z twoich responsywnych reklam. Ta ocena pozwoli Ci dowiedzieć się, jak ogólnie wyglądają Twoje reklamy. Jeśli jeszcze tam nie dotarłeś i masz kilka przypiętych nagłówków i opisów, spróbuj je odłączyć, aby sprawdzić, czy to pomaga.
  • Sprawdź swoje reklamy, które są już wysoko wydajne i ponownie wykorzystaj niektóre ich treści. W ten sposób możesz spać spokojnie wiedząc, że treści dobrze sobie radzą.

 

 

Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center

 


Podsumowanie

 

To tyle! Nie możemy się doczekać, aż sam tego spróbujesz. Jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie, jak ulepszyć funkcję responsywnego wyszukiwania reklam, skontaktuj się z nami. Zawsze lubimy słyszeć, co o tym myślisz.

 

Powrót na górę strony


responsive-search

 

Narzędzie DatafeedWatch reklama tekstowa Google umożliwia naszym klientom automatyczne tworzenie reklam dla każdego produktu na ich tablicach. Mówiąc każdy produkt, mamy na myśli to, że każdy produkt na tablicy otrzymuje swoją własną grupę reklamową i indywidualne słowa kluczowe, a także reklamy.  

 

Po rozszerzeniu funkcjonalności w wersji beta, wydaliśmy niedawno responsywne wyszukiwanie reklam. Jest teraz dostępne dla wszystkich klientów DatafeedWatch korzystających z naszego rozwiązania reklam tekstowych napędzanych przez tablice. W dzisiejszym wpisie omówimy szczegółowo, jak to działa i jakie może przynieść Ci korzyści.

 

Spis treści

 

Czym jest responsywne wyszukiwanie reklam?
Jak działa responsywne wyszukiwanie reklam?
Jak możesz użyć responsywnego wyszukiwania reklam w DatafeedWatch?
Responsywne wyszukiwanie reklam najlepsze działania
Podsumowanie

Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas