Wykorzystanie 3-jednostkowej miary cen w Twoim pliku danych Google Shopping

 

1. Dodaj „miarę cen jednostkowych” do swojego pliku danych

 

Jeśli masz już ten atrybut w źródłowym pliku danych, mapowanie go do wymagań Google będzie łatwe.

 

Najpierw określ, które pole w Twoim pliku danych zawiera te informacje, i mapuj je w polu Google „miara ceny jednostkowej”:

 

Unit Pricing Measure in DataFeedWatch

 

 

2. Pojedynczy identyfikator dla wszystkich rozmiarów urządzeń

 

Czasami handlowcy będą mieli jeden identyfikator dla danego produktu, niezależnie od rozmiaru / zawartości. W naszym przykładzie z tuńczykiem: kupiec może mieć jeden identyfikator na 100 g, 250 g i 1 kg tuńczyka.

 

Chodzi o to, że są to trzy różne produkty i Google powinien być w stanie je rozróżnić.

 

Szybkim rozwiązaniem jest utworzenie nowych identyfikatorów poprzez połączenie oryginalnego identyfikatora z wagą produktu i oddzielenie ich wszystkich ukośnikiem.

 

Combine ID and Weight in DataFeedWatch

 

 

 

3. Różne pisowni dla tej samej miary

 

Jak widać powyżej, pomiar jednostkowy musi być wyrażony w jednej z akceptowanych jednostek, np. mg, g, kg itp.

Diabeł tkwi w szczegółach: nie możesz wpisać g. lub gr. lub gram. Jedyną akceptowaną wartością będzie g.

Rozwiązaniem tego problemu jest szybkie ponowne mapowanie miar, aby upewnić się, że Google obsługuje Twoje ceny jednostkowe.

 

Unit Pricing Measure with Replace in DataFeedWatch

 

Sukces kampanii produktowych Google zależy w dużej mierze od jakości i dokładności pliku danych produktów. Im więcej informacji podasz, tym większe szanse, że Twoje reklamy z listą produktów będą skuteczniejsze.

 

Jeśli uważasz, że ten artykuł na temat pomiaru cen jednostkowych jest cenny, prawdopodobnie nasz Kompletny przewodnik po optymalizacji przesyłania danych będzie przydatny. Pobierz go i dowiedz się, jak radykalnie poprawić jakość pliku danych.

 


miara-cen

 

Miara cen jednostkowych jest ważnym atrybutem w Twoim kanale Zakupów Google. Właśnie na to patrzy Google, próbując zrozumieć informacje o cenach jednostkowych produktu.

Aby zrozumieć, w jaki sposób i kiedy go używać, omawiamy wymagania, rodzaje produktów, do których zaleca się stosowanie i które kraje tego wymagają.

Zobaczmy, jak działa miara cen jednostkowych [unit_pricing_measure] i jak z niej korzystać.

 


Czym jest miara cen jednostkowych?

 

Jest to zalecany atrybut wykorzystywany przez Google Merchant do oceny miary i wymiarów danego produktu bez opakowania wysyłkowego. Powinien to być liczba dodatnia, a format ma postać: Wartość liczbowa + Jednostka: 1,5 kg, 100 ml, 16,9 uncji.

Pomiar jednostkowy musi być wyrażony w jednej z akceptowanych jednostek:

 

Waga oz, lb, mg, g, kg
Na jednostkę ct
Objętość w jednostkach imperialnych floz, pt, qt, gal
Objętość w jednostkach metrycznych ml, cl, l, cbm
Długość in, ft, yd, cm, m
Powierzchnia  sqft, sqm

 

 


Zalecane czy obowiązkowe?

 

Zalecane do niektórych produktów, np. sprzęt, jedzenie, napoje, podłogi i perfumy. Jest to również zalecane przy przesyłaniu atrybutu „miara ceny jednostkowej”.

Jest to obowiązkowe w niektórych krajach (UE i Szwajcarii), gdzie jest to wymagane przez prawo: w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Szwajcarii, Czechach i Holandii.

 


„Miara ceny jednostkowej” w różnych językach europejskich

 

Atrybuty pliku danych Zakupów Google muszą zostać przetłumaczone na język, w którym reklamowane są produkty:

 

  • DE: Grundpreis Maß
  • FR: Mesure de prix unitaire
  • ES: Medida del precio por product
  • IT: Unità di misura per prodotto
  • NL: Eenheidsprijs hoeveelheid

Google Shopping Can of Tuna

 

Załóżmy, że sprzedajesz tuńczyka w puszkach przez Internet. Masa netto każdego z nich może być wymieniona na stronie produktu. Jeśli umieścisz go również w pliku danych produktu, Google będzie łatwiej porównywać różne produkty z tuńczyka.

 

Więcej informacji o produkcie zwykle prowadzi do większej liczby wyświetleń i lepszego współczynnika konwersji.

 

Zobaczmy poniżej, jak dodać „Miarę ceny jednostkowej” do pliku danych w Zakupach Google.

Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas