[Poradnik] Jak sprzedawać na Amazon w 9 krokach

 
Jak podwoić sprzedaż na Amazon?
 

Przeprowadzimy Cię przez najważniejsze elementy poradnika zarządzania aukcjami i optymalizacji Amazon. 

 

Kliknij linki, aby przejść bezpośrednio do wybranego kroku:

1. Co zrobić z Amazon SEO

2. Treści A+ do promowania bestsellerów

3. Numery Amazon ASIN

4. Zdjęcia Amazon

5. Zarządzanie zamówieniami na Amazon

6. Kategorie Amazon

7. Ceny na Amazon

8. Buy Box

 

1. Co zrobić z Amazon SEO 

Zoptymalizuj treść produktu, aby lepiej pomóc klientom znaleźć Twój produkt za pomocą odpowiednich wyszukiwań:

tytuly-produktow-amazo

  • Tytuły produktów na Amazon poprawiają ranking Amazon SEO 
  • Twoje listy i opisy Amazon  są tym, co pomoże sprzedać Twój produkt 
  • Sprawdź słowa kluczowe, aby zdecydować, które słowa lub terminy mają wyświetlać Twój produkt, gdy klient szuka czegoś w Amazon. 
  • Szukaj funkcji i korzyści, które wyróżniają Twoje produkty na tle konkurencji. 

 

Powrót na górę strony lub

 


2. Treść A+ do promowania bestsellerów

Treść Amazon A+ ma na celu ostateczną poprawę sprzedaży poprzez ulepszenie opisu produktu za pomocą skalowalnego tekstu podkreślającego funkcje i zalety produktów. Nie tylko pomaga to Twoim klientom dowiedzieć się więcej o Twoich produktach, ale także przynosi korzyści z punktu widzenia Amazon SEO. 

amazon-a+-połączenie

W naszym eBooku szczegółowo omawiamy wszystko, co musisz wiedzieć o treści A+:

  • Co to jest i do jakich produktów jej używać? 
  • Podczas decyzji, czy treść A+ jest właściwa dla Twojej marki i produktów, jakie rzeczy należy rozważyć? 
  • Co robią Twoi konkurenci? 
  • Czy używają treści A+? 

 

Powrót na górę strony lub

 

 


3. Numery Amazon ASIN

Posiadanie właściwego ASIN nie tylko ułatwi kupującym znalezienie Twoich produktów, ale także ochroni Twoje produkty przed podróbkami.

podaj-nowy-produkt-amazon

ASIN to skrót od Amazon Standard Identification Number i jest przyznawany każdemu produktowi przesłanemu do sprzedaży na Amazon. Przejdź do naszego obszernego zasobu: Numer ASIN Number: Co to jest i jak go dostać?, jeżeli chcesz dowiedzieć się wszystkiego o: 

  • Czym są numery ASIN i dlaczego są tak ważne dla Amazon w kwestii wyświetlania Twoich produktów przy odpowiednich wyszukiwaniach? 
  • Jak je znaleźć lub jeśli Twój produkt jest wyjątkowy, w jaki sposób je utworzyć? 
  • Co to jest piggybacking ASIN i czy powinieneś go używać, czy nie? 
  • How to make the most out of your assigned ASIN Number? 

 

Powrót na górę strony lub

 

 


4. Zdjęcia na Amazon

Nie jest to żadną niespodzianką, ale lepsze zdjęcia mogą zwiększyć sprzedaż. Obraz jest tym, co powoduje większość sprzedaży na stronie produktu, a także na SERP.

amazon-zdjęcie-wymagania

Jeśli chcesz, aby Twoja lista produktów i strona produktu w Amazon wyróżniały się, musisz zwrócić szczególną uwagę na następujące kwestie:

 

Powrót na górę strony lub

 

 


5. Zarządzanie zamówieniami na Amazon

Ma duży wpływ na Twój procent perfekcyjnych zamówień (wynik POP).

Jeśli sprzedajesz na własnej stronie eCommerce, a także w Amazon, prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę z problemów związanych z zarządzaniem zamówieniami.

amazon-przedmioty-zarządzanie-schemat

Bycie na bieżąco ze stanami magazynowymi, aby być pewnym, że Twoje przedmioty są dostępne, zanim ktoś je kupi, nie jest łatwe. Nie zniechęcaj się jednak do sprzedaży na Amazon. Moduł Amazon DataFeedWatch może w tym pomóc:

 

Powrót na górę strony lub

 

 


6. Kategorie Amazon

Przypisanie Twoich produktów do właściwej kategorii Amazon ma duży wpływ na Twoją ocenę, więc jak wybrać najbardziej odpowiednią kategorię. Na Amazon istnieją dwa rodzaje kategorii; kategorie otwarte i kategorie wymagające zatwierdzenia.

amazon-kategorie

Kilka krótkich wskazówek, które pomogą Ci znaleźć właściwą kategorię z taksonomii Amazon:

  • Przeprowadź wyszukiwanie produktów; 
  • Używaj oprogramowania do słów kluczowych; 

Używaj “Wyszukaj kategorię dla Twojego produktu”.

 

Powrót na górę strony lub

 

 


7. Ceny na Amazon

Ceny są bardzo konkurencyjne na Amazon. Wpływa to nie tylko na szanse na wygraną w Buy Box, ale jest także jednym z głównych czynników decydujących o ostatecznej decyzji klienta, czy powinien on kupić u Ciebie, czy u innego sprzedawcy.

amazon-recepta

Jakie są różne rodzaje cen na Amazon i jak podciąć swoich konkurentów poprzez przeszacowanie cen?

 

Powrót na górę strony lub

 

 


8. Buy Box 

Ponieważ zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych będą wyprzedzać zakupy na komputerze w 2018 roku, Buy Box staje się coraz ważniejszy. Jakie są różne czynniki, które wpływają na wynik Buy Box?

amazon-buy-box-online-detaliści
  • Realizacja 
  • Cena wstępna 
  • Procent perfekcyjnych zamówień (wynik POP) 
  • Wysyłka 
  • Wynik recenzji 
  • Wskaźnik defektów 
  • Czas odpowiedzi

 

Powrót na górę strony lub

 

 


9. Powszechne błędy i wady podczas sprzedaży Amazon

Ze względu na ekscytującą naturę sprzedaży, setki tysięcy klientów i liczne przeszkody, które trzeba przeskoczyć, aby pozostać konkurencyjnym, istnieje wiele powszechnych pułapek. 

Te liczne błędy i pułapki często zniechęcają sprzedawców do dalszej sprzedaży na Amazon - wielu zgłosiło opuszczenie strony po niecałym roku:

 

Powrót na górę strony lub

 

 


Bonus: Chroń swoją markę na Amazon

Jeśli naprawdę chcesz chronić swoją markę na Amazon gating lub rejestracja marki jest kluczem, jeśli nie chcesz stracić sprzedaży.

THE NEW YOU

Rejestr marek na Amazon: możesz zarejestrować swoją markę, aby mieć większy wpływ na treść strony ze szczegółowymi informacjami o produkcie. 

Gating marki na Amazon: aby chronić Twoją markę przed podróbkami i oszustami.

 

Powrót na górę strony lub

 

[Poradnik] Jak sprzedawać na Amazon w 9 krokach

Chcesz sprzedawać więcej na Amazon? 

Amazon jest najpopularniejszą witryną eCommerce wśród kupujących. Nie ma żadnego powodu, dla którego nie mógłbyś spróbować sprzedawać na tej platformie. 

Analizując zalety i wady wystawiania produktów na Amazon, widzimy, dlaczego wskaźnik sukcesu sprzedaży na Amazon różni się w zależności od sprzedawcy oraz dlaczego to, co działa dla jednego sprzedawcy, niekoniecznie musi działać dla innego. Warto przetestować Amazon Marketplace , aby wyciągnąć własne wnioski.

Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas