[Studium przypadku] Jak kontrolować i maksymalizować zyski z zakupów Google dla warunków marki i warunków niezwiązanych z marką

    maximize profits on Google Shopping

     

    Współpracujemy ze znaną firmą okularów przeciwsłonecznych, oryginalnych i przystępnej cenie. Firma oferuje klasyczne odcienie w szerokiej gamie kolorów.

     

    Ceny dobrej jakości okularów zaczynają się już od 10 USD. Firma ma bazę się w San Diego w Kalifornii i chociaż ich okulary przeciwsłoneczne są stworzone dla wszystkich, ich rynek docelowy skłania się w stronę Millenialsów.

     

    Podczas gdy firma Sunglass odnosiła sukcesy w marketingu społecznościowym i e-mailowym, ich reklamy w Zakupach Google miały problemy.

     

    Rozwiązaniem było połączenie optymalizacji pliku danych poprzez Data Feed Watch i kampanie kierowane na słowa kluczowe, co doprowadziło do znacznego wzrostu ruchu i przychodów:

    Wyzwanie

    Rozwiązanie

    Wyniki

    Informacje o Easton Digital



    Wyzwanie

     

    Ta znana firma okularów przeciwsłonecznych ma bardzo silną obecność marki, więc wiele jej wskaźników związanych z marką było mocnych. Ich ruch organiczny, media społecznościowe i ruch e-mailowy skutecznie zwiększały początkową sprzedaż, uzyskiwały wysokie wskaźniki odwiedzin i osiągały wysokie wartości w całym okresie użytkowania. Wszystkie dane wskazujące, że Zakupy Google powinny być opłacalnym kanałem, ale nie były ...

     

    Problem polegający na tym, że za każdym razem, gdy podnosili stawki w celu zwiększenia ruchu i uzyskania wyższych pozycji reklamowych, ich zysk znacznie spadał. Wiedzieli, że wyrzucają pieniądze w błoto, nie wychwytując tego ruchu, i wiedzieli, że nie mogą zrezygnować z kanału o dużej popularności, takiego jak Zakupy Google. Gdy wnikaliśmy głębiej w dane, zdaliśmy sobie sprawę, że prawdziwym problemem było to, że tracili krytyczny, wysoki ruch ROI i wydawali zbyt dużo pieniędzy na ogólny ruch.

     

    Nasza analiza wykazała, że ​​około 66% wydatków na reklamę przeznaczono na nierentowny ruch, głównie związany z innymi nieistotnymi markami, stylami okularów przeciwsłonecznych, których nie sprzedają, oraz ogólnymi warunkami dotyczącymi okularów przeciwsłonecznych, które nie były związane z produktami firmy . Chociaż ruch ten miał przyzwoity współczynnik klikalności (CTR), miał wysoki współczynnik odrzuceń, co wskazuje, że nie był to ruch wysokiej jakości przychodzący do witryny, ponieważ klienci opuszczali ją niemal natychmiast po wejściu na stronę.

     

    Ponadto analiza wykazała, że ​​bardzo mało płatnego ruchu przychodziło na warunkach organicznych, które generowały 80% organicznego zysku niemarkowego. Ich reklam było albo za mało, aby uzyskać znaczący ruch, albo ich reklamy w ogóle się nie wyświetlały.

     

    Wyzwanie polegało na tym, jak najlepiej zwiększyć pozycje reklam i ruch dla wysokich warunków ROI, jednocześnie uzyskując ruch z wyższego wolumenu, niższych warunków ROI, ale przy niższym koszcie kliknięcia.

     

    Powróć na górę lub pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych

     


    Rozwiązanie

     

    Naszym początkowym pomysłem było podzielenie ruchu na trzy różne segmenty, a następnie ich optymalizację dla każdego segmentu. Te trzy segmenty to warunki marki, warunki rentowności i warunki ogólne. Musieliśmy jednak wymyślić najlepszą strategię, aby to osiągnąć i jak najlepiej zoptymalizować każdy z trzech segmentów. Rozwiązaniem było połączenie optymalizacji pliku danych i kampanii kierowanych na słowa kluczowe.

     

    W przypadku optymalizacji pliku danych wykorzystaliśmy kombinację opcji scalania pliku Data Feed Watch i ich opartych na regułach modyfikatorów, aby dodać słowa kluczowe do tytułów i opisów.

     

    W rezultacie mogliśmy zwiększyć nasz CTR i trafność reklamy na niemarketowanych, dużych wolumenach, co zwiększyło nasze pozycje reklamowe i ruch. Oczywiście stale dostosowujemy tytuły i testujemy nowe słowa kluczowe i nowe produkty, a także dostosowujemy na podstawie świąt i sezonowości.

     

    Kolejnym kluczowym wymaganiem optymalizacji pliku danych była automatyczna identyfikacja i segmentacja najlepiej sprzedających się produktów, nowych produktów, produktów sezonowych i produktów o wysokim CTR.

     

    Ponownie wykorzystaliśmy reguły Data Feed Watch, aby programowo dodać te niestandardowe etykiety, które następnie zostały automatycznie wprowadzone do kampanii produktowych Google. W rezultacie mogliśmy szybko przekazywać produkty na podstawie danych sklepu i informacji klientów, a następnie optymalizować te produkty, aby uzyskać wyższe pozycje reklam i większy ruch przy maksymalizacji zysku.

     

    Optymalizacja pliku danych pomogła, ale nadal musieliśmy ustalać różne stawki w zależności od terminu używanego przez potencjalnego klienta.

     

    Na przykład ktoś, kto szuka okularów przeciwsłonecznych tej konkretnej firmy, jest zupełnie innym klientem niż ktoś, kto szuka tanich okularów przeciwsłonecznych.

     

    Oczywiście chcieliśmy uzyskać ruch na obu warunkach, aby zmaksymalizować ruch, ale musimy to zrobić, maksymalizując zysk. Chcieliśmy też wyświetlać wiele reklam markowych haseł, aby zablokować rynki i konkurentów, ale po prostu nie mogliśmy licytować tego samego na ogólnych warunkach, takich jak tanie okulary przeciwsłoneczne. Dlatego musieliśmy licytować inaczej.

     

    Aby rozwiązać ten problem, wykorzystaliśmy strategię ukierunkowaną na słowa kluczowe ™, która pozwoliła nam stworzyć kampanie dla każdego z trzech segmentów i ich słowa kluczowego. Zrobiliśmy to za pomocą systemu ustawień priorytetów kampanii i wykluczających słów kluczowych.

     

    Na przykład wykluczające słowo kluczowe marki lub jeden ze stylów znaków towarowych dodane do dwóch kampanii zmusiły ten ruch do trzeciej kampanii.

     

    Co najważniejsze, pozwala nam mieć wyższe stawki i bardziej agresywną optymalizację dla słów kluczowych o najwyższym ROI. Pozwala nam to również obniżyć stawki i obniżyć wydatki na reklamę na bardziej ogólne słowa kluczowe, które rzadziej ulegają konwersji.

     

    Spowodowało to większą kontrolę nad reklamami, stawkami i słowami kluczowymi, co doprowadziło do wyższych zysków z Zakupów Google.

     

     

    Powróć na górę lub pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych

     


    performance-increase-results

    Wyniki

     

    Działaniai te znacznie zwiększyły ruch i przychody. Mimo że koszty wzrosły, zwrot z wydatków na reklamę również się zwiększył, dzięki czemu kampanie Google firmy produkującej okulary przeciwsłoneczne były bardziej opłacalne niż wcześniej.

     

    Ponadto, ze względu na dużą liczbę powracających klientów i wysoką wartość klienta, sprzedaż z innych kanałów wzrosła, ponieważ zwiększyliśmy ogólny ruch generowany na szczycie ścieżki.

     

    Zajmujemy teraz czołowe miejsce dla haseł związanych z marką i nie związanych z marką, jednocześnie zwiększając ruch i liczbę konwersji

     

    Powróć na górę lub pobierz Poradnik Optymalizacji Plików Danych Produktowych

     


    Informacje o Easton Digital...

     

    Easton Digital jest wiodącym partnerem Google Ads i agencją Shopify Expert, która zmienia sposób, w jaki właściciele sklepów Shopify zwiększają sprzedaż i zyski dzięki Google Shopping.

     

    Nasz zespół ekspertów ds. Zakupów Google korzysta z zaawansowanych strategii eCommerce opartych na ROAS, aby zwiększyć sprzedaż przy jednoczesnym zminimalizowaniu wydatków na reklamy, a nasza struktura opłat opartych na wynikach tworzy prawdziwe partnerstwo.

     

    Powróć na górę

     

     


    New Call-to-action