Case Study: Jak Pierce AB zwiększył sprzedaż o 400% w 2 miesiące

    Pierce-AB

     

    Pierce AB dołączył do DataFeedWatch w kwietniu 2017, żeby przejąć kontrolę nad najcenniejszym zasobem kampanii reklamowych: ich PLIKAMI DANYCH.

    Dzisiaj, Antoine Coopoosamy, szef działu marketing efektywnościowego w Pierce AB, dzieli się wyzwaniami i celami w zakresie zarządzania plikami.

     

    Będąc obecnym na 16 rynkach europejskich i ponad 40 stronach internetowych, Pierce AB bardzo szybko stał się jednym z najbardziej udanych szwedzkich przedsiębiorstw handlu elektronicznego wszechczasów sprzedających części do motocrossu, skuterów śnieżnych i motocykli oraz sprzęt i wyposażenie motomaniakom.

     

    Pierce AB stale poszukuje nowych i innowacyjnych sposobów zwiększania sprzedaży online i zapewnienia większego zwrotu z wydatków na reklamę.

    Bez dalszych ceregieli, przed Państwem Antoine Coopoosamy:

     


    Pliki produktowe przed DataFeedWatch

     

    Zarządzanie plikami produktów było obsługiwane przez nasz dział IT w oparciu o „domowe” rozwiązanie ERP i back-end. 

     

    Problem z tym, jak wcześniej zarządzaliśmy naszymi plikami, polegał na tym, że zasoby ludzkei IT były zbyt małe. Ich zaległości rosły wykładniczo wraz z wprowadzaniem nowych witryn i nowych funkcji, aby lepiej służyć naszym klientom.

     

    Głównymi celami, jakie mieliśmy przy wdrażaniu narzędzia do plików, były:

    1. Większa autonomia: Być niezależnym od naszego działu IT i zarządzać wszystkimi plikami w dziale marketingu
    2. Zwiększyć wydajność pliku: Aby zoptymalizować i poprawić wydajność kanałów marketingowych i rynków, na których sprzedajemy nasze produkty.


    Wyzwania i wyniki zarządzania plikami

     

    Zwiększenie oferty produktów. Dzięki podstawowej optymalizacji tytułu produktu, dodaniu brakującego koloru i brakujących atrybutów mogliśmy wprowadzić 40% więcej produktów w Zakupach Google na rynkach takich jak Francja, Niemcy i Wielka Brytania.

     

    Wyższe pozycje w rankingach. Następnie, mogliśmy wykluczyć całe kategorie lub grupy produktów z serwisu eBay i innych rynków, na których produkt różni się znacznie od zdjęcia. Pomogło to zarządzać oczekiwaniami klientów i uzyskać wyższe oceny.

     

    Lepsza wydajność. DataFeedWatch umożliwiło nam zarządzanie naszymi produktami na podstawie informacji o stanach magazynowych, kliknięciach i kosztach, co znacznie poprawiło wydajność na niektórych kanałach.

     

    Data Feed Optimization Success

     


    Implementacja złożony reguł

     

    Mamy 3 różne metody wysyłki:

    • Z naszego własnego magazynu
    • Transport krzyżowy, gdzie nasze ciężarówki odbierają towary od niektórych dostawców na codziennej trasie
    • Drop-shipping, gdzie niektórzy dostawcy wysyłają towary bezpośrednio od siebie

     

    Przed DataFeedWatch optymalizacja naszych wysyłek była trochę kłopotliwa. Teraz stworzyliśmy idealną regułę na podstawie stanów magazynowych, aby zachować tylko produkty, które na pewno możemy przesłać do odpowiednich kanałów.

     


    #1 odnośnie optymalizacji plików dla zwiększonego ROI

     

    Przejmij PEŁNĄ kontrolę nad plikami.

     

    Dzięki temu udało nam się wprowadzić o wiele więcej produktów w dziesiątkach kanałów i bez ograniczeń ze strony IT.

    Świetną wskazówką jest skłonienie działu IT do stworzenia „Pliku Głównego”, który zawiera wszystkie potrzebne elementy i wszelkie informacje o produkcie, takie jak kategorie Google czy eBay, Producent, Dostawca, marża itd.

     

    Gdy te dane znajdą się w głównym pliku, możesz tworzyć reguły, aby skuteczniej reklamować najbardziej dochodowe przedmioty.

     

    Wróćmy do DataFeedWatch:

    Chcemy podziękować Antoine Coopoosamy za poświęcenie czasu na rozmowę z nami.

    Jeśli chcesz podnieść jakość swoich plików to prawdopodobnie nasz eBook Kompletny poradnik optymalizacji plików danych będzie dla Ciebie użyteczny. Pobierz go i dowiedz się, jak poprawić jakość Twojego pliku i kampanii. Lub poproś o rozmowę z kimś z naszego zespołu specjalistów ds. plików.


    New Call-to-action