adidas należy do 100 najbardziej wartościowych marek na świecie. Marketing online jest najważniejszy dla ich sukcesu.
adidas dołączył do DataFeedWatch, aby mieć większy wpływ dzięki optymalizacji plików danych. Przejęli kontrolę nad optymalizacją kampanii i zwiększaniem ROI kampanii.
Nextail jest działem omnichannel firmy Blokker Holding. Bardzo duży detalista z 10 sieciami w 8 krajach.
Firma Nextail stanęła przed wieloma wyzwaniami, gdy chciała dokonać wyboru nowego rozwiązania do plików danych. Oto jakie były te wyzwania i jak wykorzystali DataFeedWatch do ich rozwiązania.
Zespół PPC z StubGroup Advertising uwielbia korzystać z DataFeedWatch ze względu na następujące sukcesy.
Pod koniec sierpnia 2015 r. do grona naszych klientów dołączył ich dyskont. Prowadzili już kampanie w Wyszukiwarce i Zakupach Google
Pierce AB dołączył do DataFeedWatch w kwietniu 2017 r., aby przejąć kontrolę nad najcenniejszym zasobem kampanii reklamowych: ich PLIKAMI DANYMI.
Dzisiaj Antoine Coopoosamy, dyrektor ds. Marketingu w Pierce AB, dzieli się swoimi wyzwaniami i celami związanymi z zarządzaniem plikami.
Oto jak zwiększyli sprzedaż o 400%.