datafeedwatch.pl Zamów demo

Analytics

Co to jest?

DataFeedWatch-Analytics pokazuje kliknięcia, konwersje i przychody dla każdego produktu. Możesz zobaczyć, które produkty są nieopłacalne i usunąć je jednym kliknięciem. To zwiększy wydajność Twoich kampanii.

Zwiększ RoI dzięki DFW-Analytics

Zarządzasz kampaniami CPC w (pod) kategorii, marce lub kombinacji, ponieważ
a) zarządzanie jednym produktem zajmuje zbyt dużo czasu
b) większość kanałów nie dostarcza danych na poziomie produktu
Dzięki DFW-Analytics możesz dalej polepszać ogólną skuteczności kampanii, ale dodajesz też kolejną optymalizację:

1. Znajdź nierentowne produkty w 20 sekund

DFW Analytics Filter Unprofitable Products

2. Usuń nierentowne produkty za pomocą jednego kliknięcia

DFW Analytics - Remove Unprofitables

Usuwanie produktów, które tylko kosztują pieniądze, to duża oszczędność. Nie będziesz już marnować tej części budżetu reklamowego, a zamiast tego wydasz ją na rentowne produkty.

 

Inne korzyści

Zidentyfikuj najlepsze

W ten sam sposób możesz zidentyfikować najlepsze produkty. Jeśli wiesz, które produkty przynoszą Ci największy zysk, możesz podnieść stawki, poprawić tytuły itp.

Wszystkie dane o wydajności na jednej stronie

Możesz sprawdzić wydajność swoich produktów z każdego kanału na jednej stronie. Możesz je o wiele łatwiej przeglądać i porównać niż przy logowaniu się do każdego kanału osobno.

Zoptymalizuj różne porównywarki

Możesz zobaczyć jak każdy produkt działa na różnych porównywarkach. Niektóre produkty radzą sobie dobrze na porównywarce A, a nie na porównywarce B lub na odwrót.

Cena: $0

DFW Analytics jest BEZPŁATNE. Gratis. $0 miesięcznie za sklep. Na koszt chłopaków z DataFeedWatch. Korzystajcie!

Jak to działa?

To proste: Dodajemy kod śledzenia do adresów URL produktów. To pozwala nam śledzić dane na poziomie produktu (i dla każdego kanału). Następnie pobieramy dane z Google Analytics i prezentujemy wszystkie dane o wydajności poszczególnych produktów w prostym przeglądzie:

Experty DFW-A 4

Jak mogę aktywować Analytics?

To również proste: Kliknij ‘Zainstaluj’ na stronie Analytics.
DFW Analytics - Channels page

Zostaniesz poproszony o zalogowanie się na swoje konto Google Analytics i zatwierdzenie dostępu do DataFeedWatch oraz wybór odpowiedniego profilu.

To wszystko!

Pamiętaj, że kod śledzenia zostanie dodany od tego momentu. Zanim pojawią się pierwsze wyniki, zajmie to 24-48 godzin. Ponadto minie miesiąc, zanim zgromadzisz 30 dni danych o poziomie produktu. Zacznij więc już teraz!

 

FAQ: Czy mogę również zobaczyć CPC i CPA?

TAK, dane o kosztach to dodatkowy moduł, który obecnie oferujemy ograniczonej liczbie użytkowników wersji beta. Daj nam znać, jeśli chcesz go dodać, zanim zostanie oficjalnie wydany!

FAQ: Co dzieje się z moim własnym kodem śledzenia?

Nic. Pozostaje takim, jakie jest. Niezależnie od tego, czy Twoje własne kody UTM były już w kanale źródłowym czy zostały dodane w DFW: nasz kod śledzenia Analytics został dodany. A więc: jest za Twoim.

FAQ: Moje dane AdWords różnią się od danych DFW-Analytics

Tak. To prawda. Wiesz, że używamy danych z Twojego własnego konta Google Analytics. Chociaż AdWords i Analytics pochodzą z Google, nie śledzą dokładnie tego samego. Pozwól, że przedstawimy Ci kilka przykładów:

Wizyty vs Kliknięcia

  • Niektóre wizyty mogą być przypisane do celu Wszystkie produkty w AdWords, ale tylko do konkretnej reklamy produktu w Analytics.
  • Jeśli użytkownicy klikną PLA,  następnie dodadzą zakładkę do strony, i następnego dnia odwiedzą stronę ponownie, liczy się to jako 2 odwiedziny w Analytics – ale tylko 1 kliknięcie w AdWords.

Transakcje vs Konwersje

  • Analytics przypisuje konwersję do AdWords, jeśli AdWords „dostarczyło” ostatnie kliknięcie – AdWords przypisuje wszystkie konwersje do AdWords, jeśli kiedykolwiek kliknięto reklamę.
  • AdWords i Analytics mają różne czasy przechowywania plików cookie.

 

 

Kilka słów o DataFeedWatch

DataFeedWatch to oprogramowanie do zarządzania plikami produktowymi, które pozwala sprzedawcom na Magento, Shopify, Volusion, 3Dcart, BigCommerce, WooCommerce, OpenCart, VersaCommerce i wielu innych platformach sprzedażowych zoptymalizować kanały produktów dla Google i 1000+ kanałów sprzedażowych w 50 krajach. Najbardziej intuicyjne i łatwe w obsłudze narzędzie do zarządzania i optymalizacji kanałów danych na rynku. Darmowa wersja próbna i wersja demonstracyjna na żywo.

Analytics
$0Za miesiąc
  • 1 sklep
  • Nielimitowana liczba produktów
  • Nielimitowana liczba kanałów
  • Google Analytics jest wymagane